پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همکاری با بیمه ها به منظور کمک به پوشش خسارات مشتریان سایپا/ خدمات جدید سایپا به پوشش خدمات گارانتی بدنه اضافه می شود

مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا از همکاری با بیمه ها به منظور تکمیل پوشش های مختلف خسارات مشتریان سایپا خبر داد و گفت: با این همکاری مشتریان سایپا ضمن بهره مندی از خدمات بیمه ها از استانداردهای لازم در حوزه تعمیرات هم برخوردار می شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی اکبر هاتفی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۸ شهریور ۱۴۰۱

مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا از همکاری با بیمه ها به منظور تکمیل پوشش های مختلف خسارات مشتریان سایپا خبر داد و گفت: با این همکاری مشتریان سایپا ضمن بهره مندی از خدمات بیمه ها از استانداردهای لازم در حوزه تعمیرات هم برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی اکبر هاتفی ضمن بیان این مطلب، گفت: در واقع با این همکاری امداد خودرو سایپا حلقه واسطی بین بیمه ها، مشتری و خدمات استاندارد قابل ارائه در شبکه نمایندگی خواهد بود.

هاتفی همچنین به روند پایش و رضایت سنجی مستمر مشتریان جهت ارتقاء و اصلاح خدمات در حوزه گارانتی پرداخت و تصریح کرد: تمام خدماتی که توسط امداد خودرو سایپا در حوزه های مختلف امدادی و گارانتی فنی و بدنه ارائه می شود به طور مستمر رضایت سنجی و نتایج آنها پایش و آنالیز می شود و بر اساس نیاز به بهبود و اصلاح و یا درخواست مشتریان برای افزایش پوشش خدمات، اصلاحات لازم انجام و خدمات جدید نیز اضافه می شود.

اصلاح مستمر پوشش سطح خدمات گارانتی بدنه سایپا

به گفته وی خدمات گارانتی بدنه دارای سه سطح پایه، اکونومی (اقتصادی) و سطح کامل است که پوشش این خدمات به ترتیب در هر سطح کامل تر و دائما در حال اصلاح است.

مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا با اشاره به اینکه ارزان‌ترین سطح گارانتی بدنه سایپا، مربوط به «گارانتی بدنه پایه سایپا» است که هم از طریق نمایندگی های مجاز و هم از طریق دفتر مرکزی امدادخودرو سایپا، قابل خریداری است، افزود: البته دومین سطح گارانتی بدنه سایپا، یا همان «گارانتی اقتصادی سایپا» به جهت پوشش های بیشتر، محبوبیت زیادی میان مشتریان محصولات سایپا دارد.

هاتفی سومین و گران‌ترین سطح گارانتی بدنه سایپا را مربوط به «گارانتی بدنه کامل سایپا» عنوان کرد و اظهار کرد: هم اکنون این سطح از گارانتی به جهت سه ویژگی‌ حذف محدودیت‌های استفاده از جبران خسارت، حذف فرانشیز (سهم پرداختی مشتری) برای انواع پوشش خسارت و حذف نوسان قیمت برای پوشش خسارت، اهمیت بالایی برای مشتریان دارد و در این سطح از خدمات گارانتی بدنه، ارائه خدمت در نمایندگی ها به صورت رایگان برای مشتری انجام می شود.

مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا در ادامه به تاثیر قیمت پایه خودرو بر هزینه گارانتی بدنه اشاره کرد و گفت: پایه قیمت گذاری بیمه و گارانتی بدنه، قیمت خودرو است و با افزایش قیمت پایه خودرو نرخ خدمات گارانتی بدنه در بخش فنی و بدنه افزایش می یابد.

سطح رضایت از خدمات گارانتی بدنه و اقبال خوب مشتریان سایپا

مدیر خدمات بدنه خودرو امداد خودرو سایپا همچنین به پایش مستمر و میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات گارانتی بدنه سایپا پرداخت و افزود: بر اساس آخرین نتایج رضایت سنجی از مشتریان، سطح رضایت از خدمات ارائه شده در حوزه گارانتی بدنه، عدد رضایت بخش و قابل قبولی است به طوری که تاکنون این خدمت با سطح خوبی از اقبال مشتریان همراه بوده است در واقع به هر میزان سطح خدمات بیشتر و کامل تر می شود رضایت مشتریان نیز بیشتر خواهد شد.

هاتفی در ادامه به ارائه خدمات صافکاری و نقاشی خارج از شبکه نمایندگی های خودروساز اشاره کرد و یادآور شد: دریافت این نوع خدمات از شبکه نمایندگی های خودروساز، ضمن امنیت خاطر، باعث بهره مندی مشتریان از خدمات و تعمیرات استاندارد می شود در حالی که دریافت خدمات ناشی از تصادفات و تعمیرات، خارج از شبکه نمایندگی ها معمولا از استاندارد لازم برخوردار نیست و احتمال حوادث بعدی را برای مشتریان به دنبال خواهد داشت.

مزیت بهره مندی از خدمات گارانتی بدنه سایپا

هاتفی در همین ارتباط به مزیت دریافت خدمات و گارانتی بدنه از شبکه نمایندگی های سایپا پرداخت و خاطر نشان کرد: در ارائه خدمات گارانتی بدنه سایپا، 100 درصد خدمات و تعمیرات در نمایندگی ها سایپا انجام می شود و بر خلاف روال بیمه ها که بسیاری از خسارت ها با وجه نقد جبران می شود در نمایندگی های امداد خودرو سایپا هیچ گونه پرداخت نقدی بابت خسارات وجود ندارد حتی در صورت آسیب و خسارات کلی خودروها و همچنین سرقت کلی، تعویض و جایگزینی خودرو انجام می شود.

در پایان به مشتریان توصیه کرد به خدمات خارج از شبکه نمایندگی ها به سهولت اطمینان نکنند چرا که عدم پذیرش مسئولیت واحدهای خدماتی خارج از شبکه نمایندگی در قبال خدمات و تعمیرات ارائه شده، می تواند به لحاظ کیفیت و ایمنی، مشکلات و خسارات جبران ناپذیری را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی