پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ویژگی بارز محصولات بهمن رعایت مسایل امنیتی و زیبایی ظاهری است

معاونت اجتماعی و‌ پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی بیان کرد: ویژگی بارز محصولات بهمن رعایت مسایل امنیتی و زیبایی ظاهری است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛  امیر مرتضوی معاونت اجتماعی و‌ پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودروی مشهد به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

معاونت اجتماعی و‌ پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی بیان کرد: ویژگی بارز محصولات بهمن رعایت مسایل امنیتی و زیبایی ظاهری است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

امیر مرتضوی معاونت اجتماعی و‌ پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودروی مشهد به برخی مزایایی محصولات بهمن اشاره کرد و گفت: در جریان بازدید از این غرفه با محصولات خودرویی بهمن آشنا شدم. این محصولات حایز نکات ارزشمندی بود. رعایت مسایل حفاظتی و استانداردهای پیشگیرانه ویژگی بارز این محصولات بود.

وی در همین رابطه با یادآوری این نکته که ذایقه و انتظارات مصرف کنندگان خودرو عوض شده است گفت: شهروندان انتظار دارند علاوه بر قیمت مناسب جذابیت ظاهری نیز داشته باشد که در محصولات بهمن شاهد آن هستیم.

مرتضوی در خصوص ویژگی محصولات بهمن گفت: تولیدات گروه بهمن از نظر تکنولوژی و طراحی به روز هستند. ما در صنعت به این ابتکارات و نوآوری ها نیازمندیم.

وی در همین رابطه تاکید کرد: معتقدم باید روش تولیدات صنعتی تغییر کند و با ذایقه مصرف کننده امروز همخوانی داشته باشد.

معاونت اجتماعی و ‌پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به تلاش های بهمن برای روزآمد کردن تولیدات خود گفت: در بازدید از اتوبوس و مینی بوس های تولیدی بهمن در جریان برخی از این ابتکارات قرار گرفتم. به نظرم بکارگیری شارژر در وسایل نقلیه عمومی ابتکار ارزشمندی است که انجام شده است.

وی در همین رابطه با اشاره به تکنولوژی های امنیتی برخی تولیدات بهمن گفت: تعبیه حسگرهای شتاب و مانع در کشنده ها باعث افزایش ایمنی خودرو می شود که ارزشمند است.

مرتضوی با تاکید بر اهمیت زیبایی در طراحی خودرو گفت: مصرف کننده امروز به زیبایی ظاهری خودرو اهمیت می دهد. خودرو باید بگونه ای طراحی شود که منجر به آرامش راننده و سرنشینان گردد.

خواهان افزایش ایمنی خودروها هستیم

سردار محمدکاظم تقوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودروی مشهد در باسخ به این سوال که خودورسازان چه کمکی می‌توانند به نهادهای انتظامی داشته باشند گفت: ما خواهان افزایش ایمنی خودروها هستیم. ایمنی در ابعاد مختلف اعم از حوادث یا جرایم مرتبط با قطعات دغدغه خاطر ماست. هرچقدر در این زمینه پیشرفت داشته باشیم ما مایه خوشحالی است.

وی در همین رابطه گفت:‌ پلیس از هر اقدامی که به حفظ جان مردم منجر گردد حمایت می‌کند. علاوه بر افزایش ایمنی خودروها امیدواریم جاده‌ها استاندارسازی شود تا همزمان شاهد کاهش آسیب‌ها باشیم.

گفتنی است گروه بهمن با ارائه جدیدترین محصولات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور یافته است. این مجموعه با معرفی محصولات شرکت های بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن دیزل، ایران دوچرخ و اسنا در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد شرکت کرد.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از 9 تا 12 شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد؛ محصولات دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، کشنده امپاور و 460 برای اولین بار در مشهد به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی