پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن پربازدیدترین غرفه در نمایشگاه خودرو مشهد اعلام شد

با پایان یافتن بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد، غرفه گروه بهمن به عنوان شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین غرفه از سوی بازدیدکنندگان اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو استقرار میزهای متعدد پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان، عرضه طیف وسیعی از محصولات موتورسیکلت، تجاری-باری، حمل و نقل شهری و سواری از دلایل جذابیت این غرفه عنوان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

با پایان یافتن بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد، غرفه گروه بهمن به عنوان شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین غرفه از سوی بازدیدکنندگان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

استقرار میزهای متعدد پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان، عرضه طیف وسیعی از محصولات موتورسیکلت، تجاری-باری، حمل و نقل شهری و سواری از دلایل جذابیت این غرفه عنوان شده است.

در این نمایشگاه گروه بهمن با نمایش محصولات دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت و فیدلیتی پرایم در دسته خودروهای سواری سیل مشتاقان این دسته از خودروها به سمت این غرفه روانه کرد.

به همین ترتیب به دلیل نمایش محصولات تجاری نظیر امپاور، FAW 460، فورس و شیلر این غرفه را برای تجاری سواران جذاب کرده است.

در نهایت حضور محصولات خدمات شهری و اتوبوسرانی این غرفه را برای مدیران و کارشناسان شهری جذاب کرد.

به همین دلیل می‌توان حضور طیف‌های متنوع در این غرفه را دلیل بر شناخته شدن این غرفه به عنوان شلوغ‌ترین و پربازدیدترین غرفه دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی