پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش کلوت اتومات به زودی اعلام می شود

شرکت مکث موتور برپایه نیازسنجی جامعه قصد دارد در روزهای آتی نخستین طرح فروش پیکاپ کلوت اتومات را آغاز کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تجربه لذت سفر با خودروی دو دیفرانسیل شاسی مستقل به دور از استرس تعویض به‌موقع دنده در موقعیت‌های چالشی همراه با رانندگی آسان‌تر یکی از علاقه‌مندی‌های طبیعت‌گردان و دوستداران […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

شرکت مکث موتور برپایه نیازسنجی جامعه قصد دارد در روزهای آتی نخستین طرح فروش پیکاپ کلوت اتومات را آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تجربه لذت سفر با خودروی دو دیفرانسیل شاسی مستقل به دور از استرس تعویض به‌موقع دنده در موقعیت‌های چالشی همراه با رانندگی آسان‌تر یکی از علاقه‌مندی‌های طبیعت‌گردان و دوستداران سفر در دنیای شلوغ امروز است که باعث شده تقاضای زیادی برای خودروهای دو دیفرانسیل گیربکس اتومات ایجاد شود. اما به‌دلیل تولید کم این کلاس خودرویی در کشور، تنوع اینگونه خودروها محدود به انواع گیربکس دستی بود. در این میان شرکت مکث موتور برای پاسخ به نیاز جامعه و تحت پوشش قرار دادن طیف گسترده‌تری از مشتریان پیکاپ‌های دو دیفرانسیل و همچنین باتوجه به وعده پیشین خود مبنی‌بر عرضه کلوت اتومات در نیمه نخست 1401، به این وعده تحقق بخشید و قصد دارد این خودرو را در روزهای آتی عرضه کند.

بر این اساس انتظار علاقمندان برای تجربه رانندگی با پیکاپ کلوت اتومات به خط پایان نزدیک شده و در روزهای آینده پیکاپ کلوت در نسخه اتومات عرضه می‌شود. کلوت با بهره‌گیری از موتور پرقدرت 4/2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، 215 اسب بخار توان و 320 نیوتن‌متر گشتاور را به سمت گیربکس شش سرعته اتوماتیک هدایت می‌کند. با استفاده از این توان و دور موتور بالای کلوت اتومات، عبور از مسیرهای چالشی به‌ویژه گل و لای و کویر نیز با یک پیکاپ گیربکس اتومات میسر است.

امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی 8 اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌های تولیدی کشور تبدیل کرده است.

از تجهزات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer) اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی