پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نتایج سومین مرحله قرعه کشی خودرو اعلام شد

نتایج سومین مرحله قرعه کشی تخصیص خودو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  نتایج سومین مرحله قرعه کشی تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه پس از اخذ استعلام های لازم اعلام شد. شرکت کنندگان در این مرحله از قرعه کشی می‌توانند نتیجه را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

نتایج سومین مرحله قرعه کشی تخصیص خودو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

نتایج سومین مرحله قرعه کشی تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه پس از اخذ استعلام های لازم اعلام شد.

شرکت کنندگان در این مرحله از قرعه کشی می‌توانند نتیجه را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com مشاهده کنند.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، ثبت نام کنندگان همچنین می توانند با پیامک ارسال شده شرکت های خودروساز از نتایج قرعه کشی آگاه شوند.

براساس آمار ارائه شده از سوی سخنگوی وزارت صمت در این دوره برای 60 هزار خودروی عرضه شده، بیش از 6 میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کردند.

در سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از 60 هزار خودرو عرضه شده، 50 درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی جمعیت و 20 درصد ظرفیت به خودرو‌های فرسوده اختصاص یافت.

ثبت‌نام سومین مرحله از فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و به روش قرعه‌کشی (و البته طرح‌های خارج از فرآیند قرعه‌کشی) از روز چهارشنبه (16 شهریور ماه) آغاز و با تمدید مهلت ثبت‌نام ساعت 16 شنبه (19 شهریور ماه) پایان یافت.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی