پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهبود هفت نمره‌ای کیفیت محصولات ایران خودرو

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از خودروهای تحویلی فروردین ۱۴۰۱ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، امتیاز رضایت مشتریان (CSI) از سبد محصولات ایران‌ خودرو با امتیاز ۶۸۳ دارای روند بهبود هفت نمره‌ای نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شاخص (IQS) نیز که بیانگر تعداد ایرادات اظهار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از خودروهای تحویلی فروردین ۱۴۰۱ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، امتیاز رضایت مشتریان (CSI) از سبد محصولات ایران‌ خودرو با امتیاز ۶۸۳ دارای روند بهبود هفت نمره‌ای نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شاخص (IQS) نیز که بیانگر تعداد ایرادات اظهار شده توسط مشتریان در ۱۰۰ خودرو پس از سه ماه از تحویل محصول به مشتری است، با کسب امتیاز ۲۶۴ برای خودروهای تحویلی فروردین امسال، نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه، ۳۲ نمره بهبود داشته است.

برپایه این گزارش، بیش‌ترین بهبود در شاخص‌های اندازه‌گیری شده، مربوط به محصولات پژو ۲۰۶ هاچ بک، گروه رانا، پژو پارس و هایما S۷ است که در مشخصه‌های نحوه باز و بسته شدن درها، سکوت نسبی و آرامش داخل اتاق، عملکرد مجموعه کلاچ و گیربکس، با توجه به اقدامات کیفی انجام شده در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو دارای بهبود است.

گفتنی است، با توجه به اقدامات اثربخش و بهبودهای ایجاد شده در خصوص رضایت از کیفیت اولیه محصول مطابق روند فوق، برای بهبود و ارتقای رضایت مشتریان از کیفیت دوام محصولات نیز برنامه های مشخصی در گروه صنعتی ایران خودرو تدوین و در حال اجراست که شاهد نتایج آن بر بهبود شاخص رضایت از کیفیت دوام در دوره های آتی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی