پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

راننده مسابقات «فرمول دو» با تیگو 8 پرو می‌تازد/ آغاز همکاری برند فونیکس با کوروش محمدخانی

کوروش محمدخانی راننده مسابقات اتومبیلرانی جوان ایرانی که از سال ۲۰۰۶ تا به حال در مسابقات اتومبیلرانی فورمولا فورد بریتانیا،فورمولا رنو، فورمولا ۳ و فورمولا ۲ شرکت کرده و نتایج درخشانی نیز کسب کرده است، همکاری خود را با برند فونیکس آغاز کرد. به گزارش ‌پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی مدیران […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

کوروش محمدخانی راننده مسابقات اتومبیلرانی جوان ایرانی که از سال ۲۰۰۶ تا به حال در مسابقات اتومبیلرانی فورمولا فورد بریتانیا،فورمولا رنو، فورمولا ۳ و فورمولا ۲ شرکت کرده و نتایج درخشانی نیز کسب کرده است، همکاری خود را با برند فونیکس آغاز کرد.

به گزارش ‌پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی مدیران خودرو؛

محمدخانی با کسب چندین برد در مسابقات فورمولا ۳، فورمولا رنو و فورمولا فورد در مسابقات به رقابت پرداخته بود و پس از ورود بهآکادمی فورمولا ۱ تیم کیترهام در سال ۲۰۱۴، در آستانه ورود به تمرینات فورمولا ۱ قرار گرفت. کوروش با توجه به تجربه حضور و‌ کسببرد در مسابقات مختلف اتومبیلرانی برون مرزی و حضور در بین ۲۰ راننده جویای نام در سطح جهان و کسب سکو در مسابقات حمایتیفورمولا ۱ هند در سال ۲۰۱۱، ضمن شروع به همکاری با برند فونیکس و فعالیت به عنوان سفیر تیگو ۸ پرو، فصل تازه‌ای از دورانحرفه‌ای خود را آغاز کرد.

برند فونیکس که کمتر از یک سال است خود را به بازار ایران معرفی کرده، طی همین مدت کوتاه با استقبال قابل توجهی از طرفدارانتکنولوژی‌های به‌روز و خودروهای لوکس، همراه شده است. تیگو 8 پرو نیز به‌عنوان اولین محصول این برند لوکس، تکنولوژی‌های نوینی از«سیستم پیشرفته دستیار راننده» (ADAS) را برای اولین بار به معابر شهرهای ایران آورده است.

 

در راستای همکاری کوروش محمدخانی با برند فونیکس، این ورزشکار ارزنده، روز یکشنبه 20 شهریور 1401 در محل شرکت مدیرانخودرو حضور یافت و طی مراسمی رسمی با حضور مدیران برند فونیکس، خودرو تیگو 8 پرو در اختیار ایشان قرار گرفت. وی با تمجیداز کیفیت ساخت این محصول، نسبت به تولید محصولاتی در این سطح برای صنعت خودرو کشور، ابراز امیدواری کرد.

طی این همکاری و با توافق طرفین، برنامه‌های مختلفی از قبیل فعالیت‌های آموزشی، مسئولیت اجتماعی و تست درایو، صورت خواهدپذیرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تیگو 8 پرو به نشانی زیر مراجعه نمایید:

http://yun.ir/FOWNIXTIGGO8PRO

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی