پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور

کدام محصولات بهمن موتور در بورس کالا عرضه می شود؟

بهمن موتور از برنامه عرضه محصولات خود در بورس کالا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  بهمن موتور بار دیگر محصولات خود را به بورس کالا می برد. بر اساس اعلام بورس کالا چهارشنبه هفته جاری این خودروساز خصوصی دیگنیتی را در دو رنگ مختلف عرضه خواهد کرد. همچنین وانت کارا تک کابین […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

بهمن موتور از برنامه عرضه محصولات خود در بورس کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

بهمن موتور بار دیگر محصولات خود را به بورس کالا می برد. بر اساس اعلام بورس کالا چهارشنبه هفته جاری این خودروساز خصوصی دیگنیتی را در دو رنگ مختلف عرضه خواهد کرد. همچنین وانت کارا تک کابین و دو کابین نیز دیگنیتی را در این دور از فروش همراهی خواهند کرد. آن طور که بهمن موتوری ها برنامه ریزی کرده اند قرار است دیگنیتی در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

این خودروساز خصوصی قصد دارد تا هر رنگ دیگنیتی را با دو تریم مشکی و قرمز در بورس کالا در اختیار خریداران قرار دهد.

بر اساس برآورد بهمن موتوری ها قرار است در مجموع ۱۵۲ دستگاه دیگنیتی با رنگهای سفید و مشکی با تریم قرمر و مشکی بفروش برسد. از هر رنگ با هر تریم ۳۸ دستگاه عرضه خواهد شد. بنابراین در مجموع دیگنیتی سفید با دو تریم مشکی و قرمز ۷۶ دستگاه فروخته خواهد شد. برنامه فروش دیگنیتی با رنگ مشکی و تریم قرمز و مشکی نیز همین تعداد را شامل خواهد شد.

وانت کارا تک کابین ۱۷۵ دستگاه و دو کابین همین خودرو نیز ۱۲۱ دستگاه عرضه خواهد شد.

قیمت پایه دیگنیتی در جدیدترین فروش بهمن موتور ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است البته هزینه هایی مانند ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، یک درصد مالیات نقل و انتقال و هزینه بیمه شخص ثالث نیز به قیمت پایه اضافه خواهد شد.

وانت کارا تک کابین نیز با قیمت پایه ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی خواهد داشت و مدل دو کابین آن نیز با قیمت ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این طرح فروش حاضر خواهد بود. هزینه های جانبی نیز مشمول دو مدل وانت کارا خواهد شد.

تمام خودروهای عرضه شده در این دور از فروش در بورس کالا قرار است ۳۰ آبان ماه سال جاری به خریداران تحویل داده شود.

انتهای پیام/ منبع: اکوایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی