پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش سرعت ارسال و تحويل خودروهای گروه سايپا به مشتریان

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین کاظمی طرقی در خصوص آخرين وضعيت تحویل خودروهای گروه سايپا اظهار داشت : در راستای جلب رضايت مشتريان گرامی با […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین کاظمی طرقی در خصوص آخرين وضعيت تحویل خودروهای گروه سايپا اظهار داشت : در راستای جلب رضايت مشتريان گرامی با توجه به تعهدات به مشتریان محترم؛ برنامه ریزی دقیق تولید محصولات؛ متناسب با تعهدات صورت پذیرفته و همواره تحت پایش و کنترل قراردارد تا خودروهای مشتریان محترم بموقع تحویل شود.

معاون بازاريابی و فروش گروه سايپا درخصوص تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ افزود: در روز پنجشنبه ٢٤ شهريورماه با مدیریت و تلاش پرسنل محترم پلیس راهور فراجا تعداد 11000 دستگاه از خودروهای مشتريان محترم كه بخش عمده خودروهای مذکور مربوط به خودروهای گروه تيبا و تیبا ۲ بود شماره گذاری شد.

او تصریح کرد : هماهنگی جهت بازدید خودروها، اجرای کلیه فرایندهای شماره گذاری و تحویل فیزیک پلاک جهت این تعداد خودرو در یک روز بی سابقه بوده که جا دارد از تلاش و برنامه ریزی دقیق پلیس راهور در این خصوص تشکر نماییم.

حسين كاظمی طرقی ضمن عذرخواهی مجدد از همه مشتريان محترم خودروهای گروه تيبا كه تحویل خودروهای آنان با تاخير روبرو شده است خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی كليه خودروهای گروه تیبا شماره گذاری و تحویل مشتریان گرامی خواهد شد.

اتتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی