پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه ونزوئلا، میزبان نسخه برقی جک J4 کرمان موتور

نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا (Exposición Irán y Venezuela) با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا کار خود را آغاز کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایران خودرو، سایپا ، کرمان موتور و گروه مپنا که مسئولیت طراحی و تجهیز نسخه برقی پروژه PS1 (فیس لیفت ایرانی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا (Exposición Irán y Venezuela) با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایران خودرو، سایپا ، کرمان موتور و گروه مپنا که مسئولیت طراحی و تجهیز نسخه برقی پروژه PS1 (فیس لیفت ایرانی جک J4) را نیز برعهده دارد، در این نمایشگاه حضور دارند.

نیکولاس مادورو‌ ، رئیس‌ جمهور ونزوئلا با حضور در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران و ونزوئلا اعلام کرد که این کشور، چهار مدل خودرو ایرانی را که بین 12 الی 16 هزار دلار قیمت خواهد داشت، مونتاژ خواهد کرد. وی افزود: تولید این خودروها موجب صرفه‌جویی اقتصادی مردم می‌شوند، چرا که برای هر یک‌صد کیلومتر تنها هفت لیتر سوخت نیاز دارند.

خودرو جک J4 الکتریکی تولیدی مشترک کرمان موتور و گروه مپنا به یک پیشرانه تمام الکتریکی با توان ۱۲۰ کیلووات (۱۶۰ اسب بخار) و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر مجهز شده است. جکJ4 الکتریکی برای تامین نیرو از یک پکیج باتری‌ ۴۱ کیلووات ساعت بهره می‌برد و توان پیمایش حدود ۳۰۰ کیلومتر را با هر بار شارژ کامل دارا است. خودرو جک J4 الکتریکی کرمان موتور با بهره‌گیری از سیستم پیشرفته فرایند بازیافت انرژی حاصل از ترمزگیری و شتاب منفی در حالت بهینه تا حدود ۳۵۰ کیلومتر را با یک بار شارژ کامل باتری می‌تواند طی کند.

شرکت کرمان موتور و گروه مپنا با حضور مشترک در این نمایشگاه، توان فنی و تولیدی خود را در خصوص تولید خودروهای الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز خودروهای برقی و ایستگاه‌های شارژ به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی