پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نگاهي به يك پيكاپ ماجراجو با كاربري كمپينگ

تب كمپينگ در طبيعت اين روزها خيلي داغ شده، تنوع جغرافيايي و آب و هواي چهارفصل ايران هم دست دوستي به طبيعت دوستان داده تا همه چيز براي سفرهاي هيجان انگيز چند روزه جفت و جور باشد. به گزارش اختصاصي پايگاه خبري جوان خودرو در بازديد از نمايشگاه اكوتوريسم و كمپينگ برج ميلاد؛ در اين […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

تب كمپينگ در طبيعت اين روزها خيلي داغ شده، تنوع جغرافيايي و آب و هواي چهارفصل ايران هم دست دوستي به طبيعت دوستان داده تا همه چيز براي سفرهاي هيجان انگيز چند روزه جفت و جور باشد.

به گزارش اختصاصي پايگاه خبري جوان خودرو در بازديد از نمايشگاه اكوتوريسم و كمپينگ برج ميلاد؛

در اين ميان طبيعت دوستان دو دسته مي شوند: عده اي شاسي بلند مي پسندند، عده اي هم سراغ پيكاپ ها مي روند. روي صحبت ما با دسته دوم است.

خيلي ها تصورشان از پيكاپ، گذاشتن بيلچه و گالن بنزين و چندتا لوازم ديگر در محفظه بار آن است، اما اگر قسمت بار پيكاپ را يك فضاي جذاب براي نصب تجهيزات كمپينگ در نظر بگيريد ماجرا عوض مي شود.

در ادامه تصور كنيد كه به جنگل رفته ايد و بعد از سپري كردن يك روز عالي، شب شده و نياز به استراحت داريد، اگر پشت پيكاپ شما مسقف باشد و تجهيزات مناسب براي يك خواب راحت فراهم كند، ديگر جنگل با خانه شما فرقي نخواهد داشت! در واقع يك خانه سيار داريد كه با آن مي توانيد همه جا برويد، حالا مي خواهد در عمق جنگل باشيد يا در دل كوير.

آسنا

نمايشگاه اكوتورسيم و كمپينگ كه در حال حاضر در برج ميلاد داير است، به ما اين فرصت را داد تا از نزديك با تحولات اين حوزه بيشتر آشنا شويم. شركت آميكو هم چند آسنا با كاربري كمپر به نمايشگاه آورده بود تا مردم از نزديك با حال و هواي آن آشنا شوند.

در حال حاضر يكي از بهترين گزينه هاي بازار براي سفارشي سازي كاربرد كمپينگ ، همين آميكو آسنا است كه در مدل هاي گوناگون قابل اجراست. البته از توان فني خودرو هم نبايد غافل شد، چرا كه هر پيكاپي الزاما قابليت و توان تبديل به اين كاربري را ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی