پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استقبال گسترده از «ایکس55 پرو» در پنجمین رویداد خودرویی سال/ مدیران‌خودرو با برند ام وی ام در نمایشگاه خودرو و قطعات مازندران حضور یافت

نمایشگاه خودرو و قطعات مازندران (Mazandaran Auto Show 2022) با حضور شاخص‌ترین برند‌های خودروسازی کشور از ۲۲ تا ۲۵ شهریور در قائم‌شهر مازندران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نمایشگاه خودرو و قطعات مازندران (Mazandaran Auto Show 2022) با حضور شاخص‌ترین برند‌های خودروسازی کشور از ۲۲ تا ۲۵ شهریور در قائم‌شهر مازندران برگزار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

نمایشگاه خودرو و قطعات مازندران (Mazandaran Auto Show 2022) با حضور شاخص‌ترین برند‌های خودروسازی کشور از ۲۲ تا ۲۵ شهریور در قائم‌شهر مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نمایشگاه خودرو و قطعات مازندران (Mazandaran Auto Show 2022) با حضور شاخص‌ترین برند‌های خودروسازی کشور از ۲۲ تا ۲۵ شهریور در قائم‌شهر مازندران برگزار شد. در این نمایشگاه که پس از نمایشگاه‌های تهران، فارس، کردستان و مشهد پنجمین رویداد خودرویی در سال جاری به‌حساب می‌آمد، شرکت‌های خودروساز آخرین محصولات و دستاورد‌های خود را برای عموم به نمایش گذاشتند.

شرکت مدیران‌خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان صنعت خودرو ایران با برند ام وی ام در این رویداد حضور یافت. در این نمایشگاه، از میان خودروهای عرضه‌شده، خودرو «ایکس55 پرو» با استقبال گسترده بازدید‌کنندگان روبه‌رو شد.

«ایکس55 پرو» جدیدترین کراس‌اور برند ام وی ام به‌حساب می‌آید که با ظاهری مدرن و اسپرت و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت خودرو‌ به بازار ایران ارائه‌شده است.

پرچمدار برند ام وی ام با بهره‌گیری از امکانات به‌روزی مانند صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی، پنل تهویه لمسی، اهرم تعویض دنده برقی، نورپردازی داخلی هفت رنگ، دوربین ۳۶۰ درجه و کول باکس در کنار پیشرانه تقویت‌شده ۱.۵ لیتری توربو و همچنین گیربکسCVT ۹ سرعته، موفق شده نسبت به رقیبان هم‌رده در بازار ایران، اقبال بیشتری را به خود جلب کند.

در کنار «ایکس55 پرو»، مدیران‌خودرو محصولات دیگری از برند ام وی ام را هم در این نمایشگاه عرضه کرد. «ایکس ۲۲ پرو» به‌عنوان محصولی جوان‌پسند و اقتصادی‌تر، «آریزو۵» به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سدان‌های شهری ایران و «تیگو۷ آی ای» به‌عنوان یکی از بهترین خودروهای خانوادگی موجود در بازار کشور از دیگر محصولات غرفه مدیران‌خودرو در نمایشگاه خودرو شمال بودند.

همچنین برند ام وی ام قصد دارد تا با بهره‌گیری از پیشروترین تکنولوژی‌های روز صنعت خودرو و بر اساس نیاز و علاقه ایرانیان مدل‌های جدید دیگری را به بازار خودرو ایران معرفی کند. ام وی ام با نزدیک به 18 سال سابقه فعالیت، تولید خودروهای با کیفیت و ارایه خدمات پس از فروش متمایز را رویکرد اصلی خود در آینده قرار داده‌است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی