پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

افزایش 25 درصدی قیمت روغن موتور خودرو / با موتور خودرو خود مهربان باشید!

یک فعال بازار روغن موتور خودرو از افزایش 25 درصدی قیمت روغن موتور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد هاشمی فعال حوزه روغن موتور خودرو با بیان این که هیچ کالایی به اجبار نباید در کنار روغن موتور به مشتریان فروخته شود، از سرمایه گذاری وسیع در حوزه روانکارها خبر داد و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

یک فعال بازار روغن موتور خودرو از افزایش 25 درصدی قیمت روغن موتور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد هاشمی فعال حوزه روغن موتور خودرو با بیان این که هیچ کالایی به اجبار نباید در کنار روغن موتور به مشتریان فروخته شود، از سرمایه گذاری وسیع در حوزه روانکارها خبر داد و گفت: هیچ وقت با کاهش کیفیت به برند خود لطمه نمی زنیم.

وی درباره قیمت گذاری روغن موتور گفت: خوراک روغن را با قیمت مصوب از شرکت خلیج فارس خریداری می کنیم و ستاد تنظیم بازار روی قیمت ها نظارت می کند و اجازه نداریم آن را بالاتر از نرخ مصوب بفروشیم.

وی گفت: سال گذشته برخی از محصولات را با ۵۰ درصد زیان فروختیم زیرا افزایش قیمت محصولات دست ما نبود و نمی توانستیم تولید را قطع کنیم.

هاشمی با بیان این که قیمت امسال محصولات ۲۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است، گفت: این درحالی که قیمت قبلی مربوط به خرداد سال قبل بوده است و ۲۵ درصد افزایش قیمت ها زمانی اعمال شد که قیمت فوکا خلیج فارس از ۹ هزار تومان به ۱۹ هزارتومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت تولیدی کیمیا اسپیدی یادآور شد: هرچند منکر آن نمی شویم که روغن تولیدی با دو برابر قیمت توسط برخی ها به دست مردم می رسید نقش دلالان و واسطه ها در این بخش پررنگ بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی