پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جنسیس ویژن جی تی کانسپت

کانسپت رویایی جنسیس برای بازی گرن توریسمو 7

چند روز پیش در جریان همایش تور جهانی بازی ویدئویی گرن توریسمو که در اتریش برگزار شده بود، طی مصاحبه ای با طراحان جنسیس، این برند کره ای زیر مجموعه هیوندای رسمأ اعلام کرد که به زودی از کانسپت Vision GT برای ویدئو گیم گرن توریسمو 7، پرده بر می دارد. به گزارش پایگاه خبری […]

سامیار راشد
چهارشنبه - ۶ مهر ۱۴۰۱

چند روز پیش در جریان همایش تور جهانی بازی ویدئویی گرن توریسمو که در اتریش برگزار شده بود، طی مصاحبه ای با طراحان جنسیس، این برند کره ای زیر مجموعه هیوندای رسمأ اعلام کرد که به زودی از کانسپت Vision GT برای ویدئو گیم گرن توریسمو 7، پرده بر می دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سری ویژن جی تی، کانسپت های خلاقانه با طراحی های بی پروایانه ای هستند که توسط خودروسازان منحصرأ برای این ویدئو گیم اتومبیلرانی طراحی می شوند. تعداد زیادی از خودروسازان بزرگ دنیا از جمله مرسدس بنز، لامبورگینی و نظایر آن، کانسپت های بی نظیری برای این بازی طراحی کرده بودند اما اینبار نوبت به جنسیس کره ای می رسد.

هنوز کانسپت Vision GT جنسیس، نام مشخصی ندارد و اطلاعات رسمی آن منتشر نشده است. در حالیکه تب خودروهای الکتریکی فراگیر شده، بنظر می رسد که جنسیس در این کانسپت مسابقه ای به دنبال استفاده از نیرومحرکه درونسور 6 سیلندر یا 8 سیلندر یا سامانه هیبریدی است چراکه دو خروجی اگزوز در قسمت عقب دیده می شود.

از تصاویر مبهم منتشر شده از این کانسپت، مشخص است که ساختاری شبیه به آستون مارتین Valkyrie دارد تا بهترین آیرودینامیک را به ارمغان بیاورد. زبان طراحی منحصر به فرد جنسیس که با دو چراغ خطی نواری شناخته می شود، به زیبایی تمام در کانسپت ویژن جی تی نمود پیدا کرده است.

تاریخ دقیقی رونمایی از خودرو مسابقه ای کانسپت جنسیس هنوز اعلام نشده ولی انتظار می رود طی هفته های آینده این اتفاق بیفتد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی