پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل زودتر از‌ موعد خودرو به خریداران بورسی

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد: خودروهای عرضه شده در بورس کالا را زودتر از موعد به خریداران تحویل داده ایم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: عرضه خودروی کارا تک کابین و دو کابین دو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ مهر ۱۴۰۱

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد: خودروهای عرضه شده در بورس کالا را زودتر از موعد به خریداران تحویل داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: عرضه خودروی کارا تک کابین و دو کابین دو نوبت، خودروی دیگنیتی دو نوبت و خودروی فیدلیتی یک نوبت در بورس کالا عرضه شده است.

به گفته میرمنصف، گروه بهمن برنامه عرضه خودروهای دیگر را در بورس کالا در دستورکار دارد؛ به طوریکه فردا 12 و همچنین 20 مهرماه دو نوع خودروی کشنده عرضه میشوند.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن تصریح کرد: تاکنون گروه بهمن 573 دستگاه دیگنیتی و فیدلیتی را عرضه کرده که از آن ها 516 دستگاه تخصیص داده شده و به مشتریان تحویل داده شده است.

وی در پایان افزود: گروه بهمن فروش‌های خود در بورس کالا را زودتر از موعد مقرر تحویل داده و تنها 57 دستگاه در نوبت تحویل هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی