پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندا در ایران

نماینده رسمی شرکت هیوندایی در ایران به منظور ارتقاء سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی های خود اقدام به برگزاری آزمون های فنی می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت KTL که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندا کره جنوبی در ایران است به منظور ارزیابی و ارتقا شبکه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۹ آبان ۱۴۰۱

نماینده رسمی شرکت هیوندایی در ایران به منظور ارتقاء سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی های خود اقدام به برگزاری آزمون های فنی می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت KTL که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندا کره جنوبی در ایران است به منظور ارزیابی و ارتقا شبکه کارشناسان فنی خود آزمون تعیین سطح کارشناسان فنی و پذیرشگران شبکه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، این آزمون با استانداردهای شرکت هیوندا و به منظور ارتقا و ارزیابی سطح فنی پرسنل در سه سطح کارشناس، متخصص و استاد در بیستم آبان سال جاری و با حضور 400 شرکت کننده از 64 نمایندگی مجاز در مجموع ورزشی کرمان خودرو برگزار خواهد شد.

این آزمون در این مرحله به منظور سنجش وضعیت دانش و مهارت پرسنل نمایندگی ها شامل پذیرشگران، کارشناسان فنی و تکنسین ها برگزار می شود که شامل سوالات تشریحی و تستی به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه های فنی برای تکنسین ها و حوزه های ارتباط با مشتری و پذیرش خودررو برای مشاوران سرویس (پذیرشگران) است.

در صورت موفقیت در این مرحله در مرحله بعدی آزمون متخصص برگزار شده و در صورت عدم موفقیت آزمون کارشناس تکرار می شود. پس از موفقیت در آزمون متخصص در نهایت آزمون استاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی