پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اراده مسوولان استان برای توسعه ایران‌خودرو خراسان

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در  آیین آغاز […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در  آیین آغاز تولید انبوه هایما 8S شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در چند سال اخیر  همواره به دنبال توسعه استان به‌ویژه خودرو بودیم و قدم هایی برای رفع مشکلات این شرکت برداشته شده است.

وی افزود: ایران‌خودرو خراسان به عنوان شرکت معظم صنعتی و نمونه و سرآمد در عرصه تولید صنعت استان خراسان است که با برنامه ریزی، مدیریت و تنوع بخشی به محصولات با امید به آینده در حال تولید است.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تولید هایما 8S  گفت: این اتفاق نشان از آینده درخشان برای این شرکت و صنعت استان خواهد بود و امیدوارم با توجه به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مستمر و ادامه دار باشد.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های قطعه سازی در استان اشاره کرد و گفت: ما می توانیم در عرصه قطعه سازی با توجه به ظرفیت ها و حمایت های دولتی و مسوولان استان فعال تر باشیم.

وی با بیان‌ این‌که در خصوص پروژه راه اندازی خط تولید پلوس هماهنگی لازم با شبکه بانکی صورت گرفته است، تصریح کرد: نگاه ما بیش‌تر متمرکز بر منافع ملی خواهد بود.

قاضی زاده هاشمی گفت: در کنار توسعه قطعه سازی و خودروسازی استان، برنامه هایی برای تولید ورق و تایر در دست اقدام داریم.
وی، ابقای وزیر صنعت معدن و تجارت را فرصتی برای اقدامات رو به جلو دانسته و گفت: رای مجدد اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط را برای آمایش سرزمینی حوزه های مختلف  تولیدی و صنعتی کشور را فراهم کند.

وی وزارت صمت را قطب اصلی وزارت خانه اقتصادی دولت دانست و  ادامه داد: این وزارت‌خانه در حوزه تنظیم بازار و قیمت گذاری‌ها نقش اساسی دارد که می طلبد تا در کنار دولت در شرایط فعلی با قدرت و چابک‌تر در مسیر توسعه گام بردارد و موانع تولید را رفع کند.

وی اظهار امیدواری کرد، در حوزه خودرو شاهد رقابت و تنوع عرضه و کیفی سازی محصول باشیم تا مشتریان در یک شرایط خوب برای خرید خودرو اقدام کنند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: حذف قیمت گذاری دستوری برای خودروهایی مانند هایما و حذف رانت فروش خودرو این شرایط را برای فروش و عرضه بیش‌تر محصولات فراهم کند.

انتهای‌ پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی