پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمایت ایران‌ خودرو از توسعه مهرکام پارس در خراسان رضوی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو بر حمایت از سرمایه‌گذاری در مسیر توسعه شرکت مهرکام‌پارس، جبران کاستی‌های گذشته و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی خطیبی در بازدید از شرکت مهرکام پارس، با اشاره به قدمت فعالیت این شرکت گفت: باید اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه این شرکت […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۲ آبان ۱۴۰۱

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو بر حمایت از سرمایه‌گذاری در مسیر توسعه شرکت مهرکام‌پارس، جبران کاستی‌های گذشته و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی خطیبی در بازدید از شرکت مهرکام پارس، با اشاره به قدمت فعالیت این شرکت گفت: باید اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه این شرکت با سرعت بیش‌تری دنبال شود و ایران‌خودرو نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

وی ادامه داد: تولید با کیفیت مناسب یک اصل ضروری است و با وجود شرکت‌هایی مانند مهرکام پارس نباید دیگر نیاز به تامین از شرکت‌های خارج از گروه صنعتی ایران‌خودرو داشته باشیم.

خطیبی با بیان این‌که مهرکام پارس باید با تولید محصولات باکیفیت، توان رقابت با شرکت‌های مشابه را داشته باشد، گفت: این هدف در سایه توسعه، سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت های لازم محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر توسعه بازار محصولات گفت: مهرکام پارس باید با افزایش ظرفیت تولیدی، علاوه بر پاسخ‌گویی به نیاز ایران‌خودرو به دنبال مشتریان خارج از این گروه صنعتی و توسعه بازار باشد.

مدیرعامل شرکت مهرکام پارس نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل ایران‌خودرو، گفت: این شرکت با بهترین تجهیزات به تولید صندلی، داشبورد و سپر خودروهای پارس و آریسان اقدام می‌کند.

دانش افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، برنامه‌ریزی لازم برای تولید صندلی هایما صورت خواهد گرفت و این شرکت حضور فعالی برای تامین و تولید داشبورد، سپر و کنسول ری‌را و TF21 نیز خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مهرکام پارس با بیان این‌که مشتری عمده ما ایران خودرو و وظیفه اصلی ما تامین نیاز خطوط تولید این شرکت است، افزود: به علاوه امسال شاهد افزایش فروش به شرکت ایساکو هستیم به طور ی که از ابتدای سال بیش از ۱۴۲میلیارد تومان فروش محقق شد و تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

گفتنی است، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و هیات همراه، علاوه بر بازدید از خطوط تولید شرکت مهرکام پارس، از شرکت‌های ایمن خودرو شرق و ایران‌خودرو خراسان بازدید کرده و از نزدیک در جریان تولید، ظرفیت ها و زیرساخت های این شرکت ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی