پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات ویژه برای مالکان خودروهای فونیکس در جام جهانی قطر

برند فونیکس که به‌عنوان نامی پیشرو در پشتیبانی همه‌جانبه از مشتریان شناخته می‌شود، مالکان خودروهای آریزو6پرو، تیگو7پرو و تیگو8پرو را در کشور میزبان جام جهانی همراهی خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  حدود 2 هفته تا شروع بزرگترین رویداد فوتبالی در سطح جهان باقی مانده و هیجان عاشقان فوتبال، روز به روز بیشتر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۱

برند فونیکس که به‌عنوان نامی پیشرو در پشتیبانی همه‌جانبه از مشتریان شناخته می‌شود، مالکان خودروهای آریزو6پرو، تیگو7پرو و تیگو8پرو را در کشور میزبان جام جهانی همراهی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

حدود 2 هفته تا شروع بزرگترین رویداد فوتبالی در سطح جهان باقی مانده و هیجان عاشقان فوتبال، روز به روز بیشتر می‌شود.

اولین جام جهانی در آستانه فصل زمستان و نخستین جام جهانی که در منطقه خاورمیانه برگزار می‌ شود.

شور و هیجان این فستیوال بین‌المللی به حدی بالاست که خواه ناخواه تمام مسائل اجتماعی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. طرفداران ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند و بسیاری از هموطنان برای تماشای بازی‌ های این جام در قطر حضور خواهند یافت.

برند فونیکس که به‌عنوان نامی پیشرو در پشتیبانی همه‌جانبه از مشتریان شناخته می‌شود، همگام با این شور و هیجان عمومی، مالکان خودروهای آریزو6پرو، تیگو7پرو و تیگو8پرو را در کشور میزبان جام جهانی همراهی خواهد کرد. خدمات ویژه فونیکس از 21 تا 27 آبان برای دارندگان این خودروها ارائه می‌ شود و مهلت ثبت نام برای استفاده از این خدمات، تا ساعت 19:30 روز 19 آبان است. به منظورکسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات و بهره‌مندی از خدمات فونیکس در طول جام جهانی قطر به نشانی زیر مراجعه کنید:

https://www.cheryinternational.com/worldcup/index.html

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی