پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نام ٣ خريدار خوش شانس MVM براي سفر جام جهانی اعلام شد

شب گذشته قرعه كشي سفر به جام جهاني قطر براي خريداران محصولات MVM توسط مديران خودرو برگزار شد. به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛ از ٣١٣٥ نفر خريدار ام وي ام كه در يك ماه اخير خودروهاي اين برند را خريداري كرده اند، ٣ نفر به قيد قرعه در حضور مديران شركت و اصحاب رسانه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

شب گذشته قرعه كشي سفر به جام جهاني قطر براي خريداران محصولات MVM توسط مديران خودرو برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛

از ٣١٣٥ نفر خريدار ام وي ام كه در يك ماه اخير خودروهاي اين برند را خريداري كرده اند، ٣ نفر به قيد قرعه در حضور مديران شركت و اصحاب رسانه برنده سفر به جام جهاني ٢٠٢٢ قطر شدند. اسامي برندگان به اين شرح است:

ميلاد حسين از تهران

كلثوم كارواني از ري

آيدا سلطانيه از تهران

جک لی مدیر عامل شرکت مدیران خودرو در این مراسم گفت: مديران خودرو حدود ٢٠ سال است كه در بازار ايران حضور دارد و امسال بيش از ١٠ برنامه و گردهمايي با مشتريان اين شركت برگزار شده تا اين شركت بتواند ارتباط خوب و صميمانه اي با آنها برقرار كند.

جک لی افزود: در این بیست سال سعی کردیم تا محصولات خوبی را در اختیار مردم ایران قرار دهیم و همراه مشتریان باشیم.
جک لی افزود: MVM X22Pro و MVM X55 Pro توانسته اند جايگاه قابل توجهي ميان مردم به خصوص جوانان پيدا كنند و امشب خوشحاليم كه ٣ برنده خوش شانس را راهي قطر مي كنيم تا در يك تور لوكس در دوحه به تماشاي بازي ايران و آمريكا بنشينند.

برندهاي فونيكس و ام وي ام همواره در برقراري ارتباط با مشتريان پيشتاز هستند و برنامه هاي جذابي براي مشتريان خود در نظر مي گيرند، تدارك اين طرح در آستانه جام جهاني نيز يكي از همين برنامه ها بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی