پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن و بانک ملی تفاهنامه امضا کردند

گروه بهمن تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و ارزی امضا کردند. این گروه تنها شرکت بورسی در صنعت خودرو بارتبه A مایه‌گذاری ‌و ‌اعتباری است. به کزارش پایگاه خبری جوان خودرو به دنبال امضا این تفاهمنامه بخشی از فعالیت‌های ارزی شامل خرید خارجی، ضمانت نامه و سایر خدمات بانکی در خصوص […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

گروه بهمن تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و ارزی امضا کردند. این گروه تنها شرکت بورسی در صنعت خودرو بارتبه A مایه‌گذاری ‌و ‌اعتباری است.

به کزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به دنبال امضا این تفاهمنامه بخشی از فعالیت‌های ارزی شامل خرید خارجی، ضمانت نامه و سایر خدمات بانکی در خصوص اوراق بدهی و قبول ضمانت اوراق مربوطه توسط بانک ملی انجام خواهد گرفت. با انجام این تفاهم درخواست‌های شرکت‌های گروه بهمن در بانک ملی مورد بررسی و تصویب قرار خواهند گرفت.

در همین راستا مقرر گردید تسهیلاتی در حوزه خودروهای تجاری به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از طرف این بانک ارائه گردد.

در مراسم امضا این تفاهمنامه محمدرضا فرزین مدیرعامل، صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی به همراه تیم اعتبارات و بانکداری شرکتی از طرف این بانک با بیوک علیمرادلو مدیرعامل و جمشید ایمانی رئیس هیات مدیره، به همراه مدیران عامل شرکت‌های گروه بهمن حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم مسئولان بانک ملی از نمایشگاه دائمی محصولات و شبکه خدمات پس از فروش مستقر در گروه بهمن بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی