پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرده برداری از 5 خودرو جدید در نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی از حضور بیش از 20 خودروساز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  طحانیان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه خودرو در اصفهان بعد از گذشت 3 سال برگزاری می شود و این نمایشگاه به نوعی ویترین صنعت خودرو کشور است. وی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی از حضور بیش از 20 خودروساز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

طحانیان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه خودرو در اصفهان بعد از گذشت 3 سال برگزاری می شود و این نمایشگاه به نوعی ویترین صنعت خودرو کشور است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از نمایشگاه نشان دادن توانمندی و ظرفیت صنعت کشور است و قصد داریم تا نمایشگاه خودرو اصفهان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه سعی کرده ایم تا تمام ظرفیت های خودروسازی دولتی و خصوصی را به نمایش بگذاریم تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی جدید اصفهان دارای به روزترین زیرساخت های موجود در صنعت نمایشگاهی کشور است که میزبان شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان شده است. نمایشگاهی که با برترین های حوزه خودرو برقرار خواهد شد.

به گفته طحانیان، بیش از 20 خودروساز در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 حضور دارند و قرار است که جدیدترین محصولات خود را در این رویداد خودرویی به  نمایش بگذارند.

رونمایی از 5 خودرو جدید در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان

علی عاجزی مجری برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با اشاره به اینکه قرار است تا خودروسازان با تمام ظرفیت و تمامی زیر مجموعه های خود در این نمایشگاه حضور یابند بیان کرد: به عنوان مثال گروه بهمن با بهمن موتور، بهمن دیزل، اسنا، ایران دو چرخ و سیبا موتور به اصفهان خواهد آمد. همچنین گروه خودروسازی فردا با فردا موتورز و فردا دیزل و آرین پارس موتور نیز با آرین موتور و آرین دیزل پا به اصفهان خواهد گذاشت.

همچنین وی از حضور شرکت هایی نظیر کرمان موتور، مدیران خودرو، دیارخودرو (سانیار موتور-تیگارد)، شایان دیزل، شایان یدک، زامیاد و پیلسان در این نمایشگاه خبر داد.

عاجزی اعلام کرد: شرکت های خودروساز در این نمایشگاه بسته فروش های ویژه ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته اند و همچنین برنامه های جانبی شامل تست درایو، نشست های خبری و تخصصی و همچنین رونمایی از محصولات جدید خودروسازان در نظر گرفته شده است.

طبق برنامه های صورت گرفته شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از تاریخ 3 تا 6 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی جدید این شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی