پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جوراب زمستان میشلین sos grip

جوراب زمستانی میشلین بر پای خودروها!

کمپانی تایر سازی میشلین دست به ابتکار جالبی زده و جوراب های زمستانی را برای تایرهای خودروها برای جاده های خیس و لغزنده تولید کرده که با پوشاندن آن بر روی تایرهای خودرو، دیگر نگران لغزیدن و منحرف شدن خودرو نخواهید بود. این پوشش زمستانی تایر که SOS Grip نام دارد، بیشترین اصطکاک را ایجاد […]

سامیار راشد
دوشنبه - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

کمپانی تایر سازی میشلین دست به ابتکار جالبی زده و جوراب های زمستانی را برای تایرهای خودروها برای جاده های خیس و لغزنده تولید کرده که با پوشاندن آن بر روی تایرهای خودرو، دیگر نگران لغزیدن و منحرف شدن خودرو نخواهید بود. این پوشش زمستانی تایر که SOS Grip نام دارد، بیشترین اصطکاک را ایجاد می کند و میشلین مدعی است که هیچگونه لرزش و یا صدای اضافی را تولید نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جوراب زمستانی Michelin از جنس پلی استر مقاوم تولید شده و یکبار مصرف نیست و می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرد. نصب آنها بر روی تایرها نیز به ادعای میشلین کار بسیار ساده ای بوده و در چند دقیقه انجام می شود. این جوراب های تایر دارای دسته هایی در کناره ها بوده که به هنگام پوشاندن و یا بالعکس، در آوردن آن از دور تایر، این عمل را سهولت می بخشد. حاشیه این جوراب زمستانی بر روی جداره تایر و همینطور دسته های آن، به پوشش شب رنگی مزین شده اند تا در تاریکی شب، ایمنی لازم را نیز به همراه داشته باشند و از هرگونه تصادف و یا حادثه احتمالی جلوگیری نماید. سازنده ادعا می کند که SOS Grip را پیش از تولید نهایی، مدت ها در شرایط آب و هوایی مختلف، مورد آزمایش قرار داده است تا از عملکرد بی نقص آن اطمینان حاصل کند. نتیجه ای که از پوشاندن جوراب های زمستانی بر روی تایرها حاصل می شود، عملکرد بهتر در کشش، پایداری و ترمزگیری بر روی مسیرهای خیس و لغزنده است.

میلشین جوراب های زمستانی SOS Grip را در 10  سایز مختلف عرضه می کند بنابراین تقریبأ تمامی خودروها اعم از هاچبک های کوچک شهری تا شاسی بلندهای آفرود غول پیکر می توانند از این ابداع جالب میشلین استفاده کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی