پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ضیافت خودرویی در نصف جهان/ گزارش برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان

شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان امروز 3 آذر کار خود را در سایت جدید نمایشگاهی اصفهان آغاز کرد. این نمایشگاه تا تاریخ 6 آذر ماه ادامه دارد و بازدید از آن برای عموم مردم از ساعت 15 الی 21 میسر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در این دوره از نمایشگاه خودرو […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۳ آذر ۱۴۰۱

شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان امروز 3 آذر کار خود را در سایت جدید نمایشگاهی اصفهان آغاز کرد. این نمایشگاه تا تاریخ 6 آذر ماه ادامه دارد و بازدید از آن برای عموم مردم از ساعت 15 الی 21 میسر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان که پس از وقفه 3 ساله در سایتی جدید و استاندارد نسبت به محل قبلی دایر شده، خودروسازانی از جمله مدیران خودرو، کرمان موتور، گروه بهمن، آریا دیزل، خودروسازی فردا، دیار خودرو، بهمن دیزل، شایان دیزل، شایان یدک،آریا دیزل، پیلسان، زامیاد و آرین پارس موتور و … با جدیدترین محصولات خود حضور دارند.

شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های گسترده استان اصفهان در قلب ایران، مورد استقبال خودروسازان داخلی و خارجی قرار گرفته است. اکثر خودروسازان داخلی در حوزه خودروهای سواری و تولیدکنندگان خودروهای کار و تجاری در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حضور دارند.

در این نمایشگاه 2 خودرو جدید که یکی از آن ها محصولی پر سر و صدا و بسیار جذاب از گروه بهمن است و 3 خودرو کار و تجاری رونمایی خواهند شد. به نظر می رسد حضور پرتعداد خودروسازان در این دوره از نمایشگاه، رونمایی از محصولات جدید و برگزاری پس از وقفه 3 ساله دست به دست هم دهند تا در روزهای آتی استقبال گسترده ای از این نمایشگاه صورت گیرد.

لازم به ذکر است، نخستین روز برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان به بازدید ویژه مدیران، کارشناسان و خبرنگاران حوزه خودرو اختصاص داده شده و در ساعت 16 امروز پنجشنبه 3 آذر ماه، این نمایشگاه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی