پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی هوندا EM1 e

هوندا در تازه ترین اقدام خود برنامه دارد تا از اسکوتر برقی جدید خود به نام EM1 e در اواسط سال جدید پرده برداری کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هوندا قصد دارد یک اسکوتر برقی جدید به نام EM1 e را در اواسط سال 2023 در اروپا معرفی کند. هوندا EM1 e […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

هوندا در تازه ترین اقدام خود برنامه دارد تا از اسکوتر برقی جدید خود به نام EM1 e در اواسط سال جدید پرده برداری کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هوندا قصد دارد یک اسکوتر برقی جدید به نام EM1 e را در اواسط سال 2023 در اروپا معرفی کند.

هوندا EM1 e درحقیقت جزئی از برنامه این برند ژاپنی برای تولید 10 وسیله نقلیه دوچرخ برقی تا سال 2025 است. امکان دارد که این تعداد حتی افزایش یابد، اما به هرحال این شرکت قصد دارد محصولات رده موتورسیکلت را تا سال 2040 به حد کربن خنثی برساند.

دو حرف EM در نام این محصول از عبارت Electric Moped به معنای «موتورسیکلت برقی» برگرفته شده است. فرم ظاهری هوندا EM1 e از خط و ربط متداول در میان اسکوترها پیروی کرده و مواردی همچون فاصله کم بین محورها و سطح تخت زیرپایی را به نمایش گذاشته است. فرم عمودی چراغ جلو و ترکیب رنگ سفید بدنه و اجزای مشکی، از مهمترین نکات قابل ذکر درباره ظاهر هوندا EM1 e به‌شمار می‌­آید.

آن‌طور که از تصاویر رسمی برمی‌­آید، هوندا بر محفظه بار EM1 e تاکید زیادی داشته و ظاهراً آن را به صورت فضایی چند بخشی طراحی کرده است، اما از جزئیات بیشتر اطلاعی نداریم.

براساس اعلام هوندا، EM1 e یک اسکوتر شهری و مناسب برای سفرهای کوتاه است. شعاع حرکتی 40 کیلومتری نیز این ادعا را تایید می‌­کند. البته هوندا از امکان تبدیل هوندا EM1 e به یک منبع انرژی خبر داده است، ضمن‌این‌که باتری این اسکوتر برقی را می‌­توان از آن خارج کرد.

نیروی محرکه هوندا EM1 e از یک موتور برقی که در چرخ عقب نصب شده تامین می­‌شود، هرچند که مشخصات دقیق آن هنوز اعلام نشده است. برای آگاهی از مشخصات و البته قیمت هوندا EM1 e، باید تا زمان رونمایی رسمی از این محصول در سال 2023 منتظر بمانیم.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی