پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمادگی گروه بهمن برای تسهیل فرآیند هوشمند صنعت پخش کشور

حسین خضری مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در همایش شرکت‌های صنعت پخش اصفهان که در اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد، خدمات و محصولات گروه بهمن برای تسهیل و همراهی با صنعت پخش در زمینه هوشمندسازی سیستم توزیع را معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این همایش که فعالان حوزه پخش کشور در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

حسین خضری مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در همایش شرکت‌های صنعت پخش اصفهان که در اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد، خدمات و محصولات گروه بهمن برای تسهیل و همراهی با صنعت پخش در زمینه هوشمندسازی سیستم توزیع را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این همایش که فعالان حوزه پخش کشور در آن حضور داشتند ون اینرودز و خودروهای تجاری بهمن معرفی شد که با توجه به مشخصات و ابعاد این خودرو از سوی شرکت های پخش دارو و مواد غذایی مورد استقبال قرار گرفت و حسب درخواست های شرکت کنندگان قرار شد گروه بهمن نمونه کاربری یخچال دار جهت حمل داروها و همچنین طرح های قفسه ای برای خودرو فورس تهیه نماید.

در این همایش حسین خضری عضو هیات مدیره گروه بهمن و مدیرعامل بهمن دیزل محصولات فورس 6 الی8 تن گروه بهمن که در صنعت حمل و نقل مورد استفاده شرکت های پخش است را با کاربری های مختلف معرفی نمود و از ارائه محصول جدید فورس12 تن جهت استفاده بیشتر در سیستم توزیع توسط شرکت بهمن دیزل خبر داد.

حضورگروه بهمن در این همایش سبب ارائه خدمات متمایز این شرکت بود؛ چنانچه در گروه خودروساز از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه خدمات فروش و خدمات بعد از فروش مقام نخست را کسب کرده است.

بهره‌مندی از شاخص هایی همچون اطلاع‌رسانی دقیق طرح‌های فروش، ارتقای سیستم‌های ارائه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل در سطح شبکه نمایندگان، توسعه و بهبود دسترسی مشتریان به نمایندگی‌های مجاز، اجرای نظام نظرسنجی مشتریان و بازرسی خودرو قبل از تحویل به مشتری از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.

گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل نیز نقشی اثر گذار ایفا کرده است. محصولات بهمن دیزل دارای 5 ستاره کیفی هستند.

گروه بهمن در حوزه محصولات تجاری، کامیون‌های فورس 8.5 تن و 6 تن با کابین خواب دار و بدون خواب، انوع کاربری، کشنده امپاور و مینی بوس پگاسوس را تولید می کند.
همچنین کشنده امپاور BD500، محصول شناخته شده بهمن دیزل است که موفق به کسب مجوز حمل کالاهای خطرناک (ADR) و استاندارهای روز ایران و اروپا شده است.

به تازگی این شرکت با معرفی کامیون 19 تن امپاور BD300 جدیدترین تکنولوژی کامیون های متوسط را به بازار تجاری ایران معرفی کرد.

محصول دیگر گروه بهمن ون باری اینرودز است که به لحاظ فنی یک کارگو ون محسوب می‌شود و بازار هدف این ون برای مشاغل مرتبط به باربری است و فروشگاه های اینترنتی، کافه و رستوران های خودرویی، شرکت های پخش دارویی، غذایی و سایر مشاغل مرتبط، از مصرف کنندگان این محصول هستند.

“اینرودز” دارای موتور 1500 سی سی با خروجی 105 اسب بخار و گیربکس 5 سرعته دستی است و توانایی تولید 140 نیوتن متر گشتاور را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی