پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قدردانی FIA از طرح “سفیران ایمنی جاده ها” از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) از طرح ارسالی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه ایمنی جاده ای استقبال و قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد بن سلیم رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی با ارسال نامه ای خطاب به محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) از طرح ارسالی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه ایمنی جاده ای استقبال و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد بن سلیم رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی با ارسال نامه ای خطاب به محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از طرح ارسالی این کانون با عنوان “برنامه سفیران ایمنی جاده ها” و تلاش برای ارتقاء فرهنگ رانندگی ایمن تشکر و قدردانی کرد.
در بخشی از نامه رئیس فیا آمده است: “پروژه پیشنهادی شما به دلیل هدف والایی که در خدمت رسانی به همه شهروندان ایرانی و جلب همکاری آنان به عنوان سفیران ایمنی جاده ها دارد، مورد تأیید قرار گرفته است. معتقدم این گونه طرح ها از طریق مشارکت و حمایت همه جانبه جامعه که به دنبال حل یک چالش بزرگ در زمینه حفظ جان کاربران راه است، در نهایت منجر به ایجاد تحول اجتماعی در حوزه ایمنی جاده ای که آرزوی همگی ماست، خواهد شد”.

بیش از 50 کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از کشورهای مختلف جهان در فراخوان فیا شرکت کردند و طرح پیشنهادی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، در زمینه ایمنی جاده ای با محوریت آموزش رانندگان و برگزاری کمپین های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، به فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) ارائه شد و مورد توجه کارشناسان، مدیران و ریاست این فدراسیون جهانی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی