پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نخستین رالی گردشگری دانش آموزی برگزار شد

رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برای نخستین بار از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان قزوین برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این رویداد با محوریت نقشه خوانی رالی توسط دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ارتقاء ایمنی جاده‌ها، کاهش آمار تصادفات، جلب توجه عموم جامعه به موضوع حفظ جان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۱

رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برای نخستین بار از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این رویداد با محوریت نقشه خوانی رالی توسط دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ارتقاء ایمنی جاده‌ها، کاهش آمار تصادفات، جلب توجه عموم جامعه به موضوع حفظ جان کودکان و دانش آموزان به عنوان بخشی از کاربران راه، ترویج سفرهای مسئولانه و ایجا شور و نشاط اجتماعی، برگزار شد.

رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور برگزار شد و در آن ۱۲۰ نفر در قالب ۴۵ تیم خانوادگی شرکت کردند و برترین ها بر اساس کمترین امتیاز منفی ثبت شده از سوی کمیته داوران در ایستگاه های کنترل در طول مسیر، انتخاب و معرفی شدند.

رالی های گردشگری یک رویداد فرهنگی و گردشگری بوده که ملاک این مسابقه، سرعت نیست و برگزيده ها بر اساس رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی است، به طوری که انجام هرگونه حرکات خطر آفرین در رانندگی همچون سرعت غير مجاز، سبقت غير مجاز، حركات مارپيچ و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی براي شركت‌كنندگان امتياز منفي در پي خواهد داشت.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تلاش است تا با برنامه ریزی و مطالعه دقیق و همچنین نیاز سنجی، برنامه های مفرح و رالی های متنوعی را برای ترویج رانندگی ایمن و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه برگزار و زمینه ساز حضور فعال خانواده ها در فعالیت های اجتماعی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی