پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

عرضه خودرو در بورس اقدامی قابل تحسین است!

به گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی، عرضه خودرو در بورس کالا اقدامی قابل تحسین است که رقابت را در میان تولیدکنندگان افزایش می دهد، به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  احد آزادی خواه تصریح کرد: با توجه به مزایای زیاد عرضه خودرو در بورس کالا موافق عرضه خودرو در بورس هستم به این دلیل […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

به گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی، عرضه خودرو در بورس کالا اقدامی قابل تحسین است که رقابت را در میان تولیدکنندگان افزایش می دهد،

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

احد آزادی خواه تصریح کرد: با توجه به مزایای زیاد عرضه خودرو در بورس کالا موافق عرضه خودرو در بورس هستم به این دلیل که رانت را از بین می برد.

وی افزود: این اقدام موجب خواهد شد قدرت رقابت میان خودروسازان افزایش پیدا کند و حداقل دیگر شاهد تولید خودروهای بی کیفیت و با ایمنی نامطلوب نخواهیم بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: در مجموع عرضه کالا در بورس اقدامی مناسب و قابل تقدیر است چرا که می توان با این کار دست رانت خواران را قطع کرد.

آزادی خواه تاکید کرد: همه دولتمردان به ویژه وزارت صمت باید به دنبال ارتقای کیفیت خودرو و همچنین واقعی کردن نرخ خودروها باشند تا همه مردم بتوانند صاحب خودرو شوند اگرچه این اقدام سازمان بورس قابل تحسین است اما به نظرم همکاری همه ارکان دولت با وزارت صمت را می طلبد.

انتهای پیام/ منبع: کالاخبر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی