پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نصب هولوگرام ایساکو روی قطعات یدکی خودرو به تشخیص قطعات اصل و تقلبی کمک می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همکاری شرکت ایساکو و پلیس را در کشف و انهدام باند گسترده تولید و توزیع قطعات تقلبی خودرو و امکان شناسایی قطعات اصل با نصب هولوگرام مختص به ایران خودرو را مثبت ارزیابی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شهریار حیدری ضمن اشاره به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همکاری شرکت ایساکو و پلیس را در کشف و انهدام باند گسترده تولید و توزیع قطعات تقلبی خودرو و امکان شناسایی قطعات اصل با نصب هولوگرام مختص به ایران خودرو را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شهریار حیدری ضمن اشاره به افزایش قطعات یدکی تقلبی در بازار لوازم یدکی، همکاری شرکت ایساکو و پلیس را در کشف و انهدام باند گسترده تولید و توزیع قطعات تقلبی خودرو و امکان شناسایی قطعات اصل با نصب هولوگرام مختص به ایران خودرو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از روش های مقابله با قطعات تقلبی و قاچاق شناسه دار کردن قطعات است این اقدام از سوی ایران خودرو به نوعی زمینه شناسایی و تشخیص قطعات اصل و تقلبی را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: اقدامی که شرکت ایساکو به منظور صیانت از حقوق مشتریان و برند خود انجام داده قابل توجه است چراکه مصرف کنندگان می توانند از طریق کد شناسه و هولوگرامی که روی کالا نصب شده نسبت به اصالت قطعات اطمینان حاصل کنند.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در پایان ایجاد رقابت میان تولید کنندگان قطعات یدکی را راهکاری موثر بر حذف قطعات تقلبی از بازار عنوان و تاکید کرد: بدون رقابت میان تولید کنندگان وجود هر گونه قطعه قاچاق در بازار مورد انتظار است. لذا رقابت میان تولید کنندگان قطعات یدکی می تواند تا حدی از ورود قطعات تقلبی به بازار جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی