پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برنامه وزارت صمت برای کاهش قیمت خودرو چیست؟ / بورس کالا میزبان خودروهای وارداتی خواهد بود

معاون امور صنایع و معادن وزیر صمت بیان کرد: برنامه دولت برای کاهش قیمت خودرو به دنبال عرضه بیشتر است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  منوچهر منطقی روز گذشته در بازدید از شرکت فردا موتورز در بروجرد در خصوص افزایش قیمت خودرو در کشور گفت: برنامه دولت در این حوزه عرضه بیشتر است تا […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ دی ۱۴۰۱

معاون امور صنایع و معادن وزیر صمت بیان کرد: برنامه دولت برای کاهش قیمت خودرو به دنبال عرضه بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

منوچهر منطقی روز گذشته در بازدید از شرکت فردا موتورز در بروجرد در خصوص افزایش قیمت خودرو در کشور گفت: برنامه دولت در این حوزه عرضه بیشتر است تا قیمت متعادل شود. قیمت واقعی قیمت بورس است.

معاون صنایع و حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که یک عرضه را بیشتر کنیم و دوم اینکه کانال‌های تعیین قیمت را بیشتر مورد توجه مردم قرار دهیم.

منطقی گفت: در حوزه واردات خودرو 400 گروه ثبت نام کردند. از مجموعه‌های ثبت نامی حدود 28 مورد مراحل لازم را طی کردند.

وی افزود: این وارد کننده ها نیز باید خودروها را انتخاب می‌کردند و قرارداد می‌بستند و مجوزهای استاندارد و محیط زیست را می‌گرفتند و خدمات پس از فروش را ساماندهی می‌کردند که در نتیجه از این تعداد در نهایت هفت وارد کننده به مرحله نهایی رسید.

معاون وزیر صمت روز شنبه سوم دیماه در سفر به شهرستان بروجرد پس از دیدار با امام جمعه بروجرد از شرکت فردا موتورز این شهرستان در بخش اشترینان بازدید کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی