پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تنور بازار خودروهای وارداتی داغ می شود!

نخستین محموله وارداتی خودرو که پس از پنج سال ممنوعیت واردات خودرو، از مسیر دریایی وارد کشور شدند، از محصولات شرکت کیا شامل سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت، و اسپورتیج است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  بر اساس پیگیری ها از گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت محموله خودروهای وارداتی شب گذشته به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ دی ۱۴۰۱

نخستین محموله وارداتی خودرو که پس از پنج سال ممنوعیت واردات خودرو، از مسیر دریایی وارد کشور شدند، از محصولات شرکت کیا شامل سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت، و اسپورتیج است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

بر اساس پیگیری ها از گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت محموله خودروهای وارداتی شب گذشته به بندر لنگه رسید و مراحل تخلیه از لنج ها آغاز شد؛ پس از تایید اسناد ثبت سفارش از سوی گمرک، ترانزیت این محموله آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده این خودروها تا ساعاتی دیگر به سمت تهران منتقل خواهند شد و به محض رسیدن در گمرک شهریار، مراحل اظهار آنها انجام می‌شود تا آماده عرضه در بورس کالا شوند.

نخستین محموله وارداتی خودرو که پس از پنج سال ممنوعیت واردات خودرو، از مسیر دریایی وارد کشور شدند، از محصولات شرکت کیا شامل سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت، و اسپورتیج است و در هفته های آینده نیز خودروهای دیگری از مبدا کره جنوبی، ژاپن و چین به کشور وارد خواهد شد.

پیش از این نیز «امید قالیباف» سخنگوی وزارت صمت گفته بود: همزمان با ورود نخستین محموله خودرو به کشور، فرایند پذیرش خودروهای وارداتی در بورس که از هفته گذشته آغاز و این هفته نهایی می‌شود، بنابراین از نظر بستر فروش نیز آمادگی لازم ایجاد شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی