پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فونیکس تیگو 8 پرو مکس

با فونیکس تیگو 8 پرو مکس ، فرمان را به خارج از جاده بچرخانید!

چند سالی است که بازار خودرو میزبان ورود و حضور خودروهای چینی است و خیلی هم دور از منطق نیست که بگوییم چینی ها در این سالها خودروهای نسبتا خوبی را وارد بازار ایران کرده اند. داستان زمانی جذاب تر شد که مدیران خودرو دست به ورود و عرضه خودروهایی زد که در سطح بازارهای […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۱

چند سالی است که بازار خودرو میزبان ورود و حضور خودروهای چینی است و خیلی هم دور از منطق نیست که بگوییم چینی ها در این سالها خودروهای نسبتا خوبی را وارد بازار ایران کرده اند. داستان زمانی جذاب تر شد که مدیران خودرو دست به ورود و عرضه خودروهایی زد که در سطح بازارهای جهانی عرضه اندام می کنند و حرف های بسیاری برای گفتن دارند. البته این موضوع با رونمایی از برند فونیکس هیجان انگیز تر شد. تیگو 8 پرو، پرچمدار بلامنازع سبد محصولات فونیکس است و حالا این شرکت دست به اقدامی زده که این خودرو را بیش از پیش به رقیبی سرسخت در میان رقبا تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

 

تیگو 8 پرو مکس؛ همان خط و نشان جدی است که فونیکس برای کراس اوورها و حتی شاسی بلندها کشیده است. خلاء حضور یک شاسی بلند چینی که بی محابا به دل طبیعت بزند و سرنشینان هراسی برای آفرود نداشته باشند، در بازار خودرو محسوس بود.

نسخه پرو تیگو 8 به تنهایی می تواند توجه اکثر افراد را به خود جلب کند، حالا تصور کنید یک دوجین اتفاقات جذاب فنی در این خودرو رقم بخورد، اما آن اتفاقات چیست؟

بزرگترین بخشی که درتیگو 8 پرو مکس دچار انقلاب شده، بخش فنی این خودرو است. این محصول در مقایسه با نسخه پرو از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ بهره مند است که 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور را به هر چهارچرخ از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه منتقل می کند. همچنین تیگو 8 پرو مکس برای رسیدن به مرز سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون باید 7.8 ثانیه زمان را طی کند.

قدرت قابل توجه و 2 دیفرانسیل بودن این خودرو از نکات جالب و قابل توجه تیگو 8 پرو مکس بوده، این موضوع سبب می شود تا شما به راحتی فرمان را به خارج از جاده بچرخانید و دل به دریا بزنید و به راحتی در عمق طبیعت به رانندگی و آفرود بپردازید. تیگو8 پرو مکس از سامانه چهارچرخ متحرک دائمی هوشمند (AWD) بهره می برد.

تیگو 8 پرو مکس اما در چهره دچار تغییرات ویژه ای نشده و اسکلت و گرافیک چهره این خودرو همان تیگو 8 پرو است. در قسمت عقب شاهد همان گرافیک و فرم برای چراغ های عقب هستیم، اما دیفیوزر این خودرو در قیاس با نسخه پرو تغییر شکل داده و کمی هیجان انگیز تر شده است.

فونیکس تیگو 8 پرو مکس در بخش ایمنی از سیستم‌های پیشرفته پایداری مانند ABS ،EBD ،BOS ،ESP ،TCS ،EBA ،HAC ، HDCبهره می‌برد. 6 کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای وظیفه امنیت برای سرنشینان را برعهده دارد . سیستم صوتی با صفحه نمایش 12.3 اینچی، Android Mirror Link، مجهز به 8 بلندگو سونی امکانات مناسبی را در اختیار راننده و دیگر سرنشینان قرار می‌دهد.

از دیگر تجهیزات فونیکس تیگو 8 پرو مکس می‌توان به ترمز پارک، اتوهلد، رینگ 18 اینچی، دوربین 360 درجه، دوربین دنده عقب داینامیک، سنسور باران و نور، سنسور پارک در جلو و عقب، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سانروف، سیستم ADAS رانندگی خودکار، کروز کنترل، سیستم کنترل خروج از خطوط، چراغ های LED مجهز به AFS، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو، فرمان برقی، تنظیم برقی صندلی ها در 6 جهت، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، کول باکس، ورود بدون کلید، دکمه استارت و باز شدن برقی درب عقب اشاره کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی