پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 22 پرو

رکورد زنی فروش ایکس 22 پرو در بیش از 30 کشور

فروش ایکس 22 پرو از 900000 دستگاه در مجموع 30 کشور جهان عبور کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  ایکس 22 پرو موفق شد از آمار فروش 900000 دستگاه در مجموع 30 کشور جهان عبور کند و اکنون در آستانه دستیابی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه قرار گیرد. کراس اور مدرن او وی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ دی ۱۴۰۱

فروش ایکس 22 پرو از 900000 دستگاه در مجموع 30 کشور جهان عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

ایکس 22 پرو موفق شد از آمار فروش 900000 دستگاه در مجموع 30 کشور جهان عبور کند و اکنون در آستانه دستیابی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه قرار گیرد.

کراس اور مدرن او وی ام همچنین موفق شده‌است در نظرسنجی میزان اعتماد به خودرو (VDS) موسسه J.D.Power در سال 2021 رتبه نخست را کسب کند که این موضوع نیز نشانگر اقبال جهانی به این کراس اور در سایر کشورهای جهان است.

برند ام وی ام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خودرو کشور در سال‌های اخیر تلاش کرده رویه خود را معرفی محصولات جوان پسند و تکنولوژی محور قرار دهد و در همین راستا محصولاتی مدرن مانند ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو را به بازار ایران معرفی کند.

در میان این محصولات، ایکس 22 پرو به عنوان کراس اوری جوان‌پسند با طراحی ظاهری مدرن، مصرف سوخت پایین در کنار امکانات به‌روزی مانند موتور توربو شارژ، سانروف برقی دو حالته، سیستم کنترل پایداری و سیستم پارک برقی توانسته به یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار ایران تبدیل‌ شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی