پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قصه فروش خودرو به مدیران خودروسازان چیست؟

سخنگوی وزارت صمت تأکید کرد: تخصیص خودرو با قیمت کارخانه به مدیران ایران خودرو اشتباه بود و باید سریعاً ابطال شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: روز گذشته برابر اخبار واصله و بررسی های اولیه مشخص شد شرکت ایران خودرو تعدادی خودروی هایما ۸S را با قیمت کارخانه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۴ دی ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت صمت تأکید کرد: تخصیص خودرو با قیمت کارخانه به مدیران ایران خودرو اشتباه بود و باید سریعاً ابطال شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: روز گذشته برابر اخبار واصله و بررسی های اولیه مشخص شد شرکت ایران خودرو تعدادی خودروی هایما ۸S را با قیمت کارخانه به مدیران خود اختصاص داده است که این اقدام نه تنها در شرایط کنونی بازار خودرو ناپسند است، بلکه با سیاست های مبارزه با رانت دولت و وزارت صمت نیز در تعارض قرار دارد و از این رو از شرکت مذکور خواسته شده است ضمن ابطال تخصیص این خودروها توجه بیش تری نسبت به تبعات این گونه تصمیمات داشته باشند.

امید قالیباف افزود: به محض دریافت این خبر وزارت صمت وارد صحت سنجی آن شد و پس از بررسی اولیه و اثبات قضیه اقدامات لازم را در راستای استیفای منافع مردم و حذف رانت شکل گرفته انجام داد.

مشاور وزیر صمت افزود: این وزارتخانه هیچ گونه رانت را در هیچ زمینه ای برنمی تابد و به محض اطلاع قاطعانه برخورد لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی