پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رشد بی سابقه توليد و فروش فنرسازی زر گلپايگان از زمان تأسيس شركت

مديرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از رشد80 درصدی توليد و 70 درصدی فروش اين شركت در 9 ماهه سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مهدی بهرامی با اعلام اين خبر، گفت: در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شرکت فنرسازی زر گلپایگان با رویکرد افزایش تولید باکیفیت موفق […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۵ دی ۱۴۰۱

مديرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از رشد80 درصدی توليد و 70 درصدی فروش اين شركت در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مهدی بهرامی با اعلام اين خبر، گفت: در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شرکت فنرسازی زر گلپایگان با رویکرد افزایش تولید باکیفیت موفق شد با توليد 3484 تن، رکورد بی سابقه تولید خود را در نه ماهه سال جاری به ثبت برساند.

او افزود: ثبت این رکورد از زمان تأسیس فنرسازی زر گلپايگان، رشد 80 درصدی را نشان می دهد و همچنین با فروش 3465 تن از محصولات در نه ماهه سال جاری، نسبت به سال های گذشته از زمان تأسیس شركت، با رشد 70 درصدی همراه بوده است.

بهرامی تصريح كرد: با توجه به اين شرايط بيش از 80 درصد از نیاز گروه سایپا علي رغم تنوع سبد محصولات پوشش داده شده و این موضوع باعث شد كه در سال جاری 25 نفر نیروی انسانی در شهرستان گلپایگان جذب اين شركت شوند.

او خاطرنشان كرد: با توجه به ظرفيت های موجود در اين شرکت و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بنگاه های صنعتی بايد به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، شرکت فنرسازی زر گلپايگان نیز در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام داده و به صورت کلی نیاز به واردات و استفاده از ارز را در اين شرکت به صفر رسانده است و در زمینه دانش بنیان نیز اقداماتی در دست اجرا دارد که تا پایان سال جاری به نتیجه لازم خواهد رسید.

مديرعامل فنرسازی زر گلپایگان در زمینه افزایش تولید و ارتقاء کیفیت در محصولات اين شرکت، گفت: اين شركت در شاخص های تولیدی اعم از سرانه تولید، پوشش برنامه MPS اعلامی مطابق با قراردادهای جاری اولین تأمين كننده است و عمده نیاز گروه سايپا (بيش از 80 درصد) توسط این شرکت تأمین می شود و در برخی از پلت فرم های خودرویی مانند شاهین، وانت نیسان، وانت پراید، خودروی کارون نيز به عنوان تنها تأمين كننده فعال است.

بهرامی افزود: در زمینه موضوعات کیفی با توجه به استقرار و نظارت بر سیستم جامع مدیریت کیفیت در شرکت در حال حاضر شاخص های کیفی که از مهمترین آن ها می توان به شاخص PPM و OEE اشاره کرد، شرکت فنرسازی زر گلپایگان در سطح قابل قبولی قرار دارد.

او با اشاره به اينكه فنرسازی زر گلپایگان در زمینه اشتغال آفرینی و افزایش تولید در گروه سایپا به صورت فعال نقش آفرین بوده است، اظهار كرد: اين شركت در زمینه تولید قطعات سیستم تعلیق پلت فرم های جدید گروه به عنوان اولین تأمين كننده فعاليت می كند و تمامی برنامه های تولیدی زر گلپايگان برگرفته از جدول های MPS اعلامی گروه است.

بهرامی بزرگترین سرمایه زر گلپايگان را منابع انسانی اين شركت می داند و معتقد است كه در كسب این موفقیت نقش نیروی انسانی و عملکرد متعهدانه آن ها اعم از كاركنان توليدی، ستادی و پشتیبانی ستودنی است و همه پرسنل در راستای اهداف گروه سایپا نقش آفرین بوده و در زمينه اقتصاد مقاومتی از توانمندی ها و منابع داخلی نهایت استفاده شده است و كاركنان بهره وری بالايی را نشان داده اند.

مديرعامل فنرسازی زر گلپایگان با اشاره به عوامل مؤثر در ثبت ركوردهای توليد و فروش اين شركت، مدیریت و برنامه ریزی صحیح با توجه به برنامه های اعلامی گروه، مدیریت و استفاده بهینه از منابع درون سازمانی و برنامه های جامع در این راستا، بهره گیری از ظرفیت منابع انسانی و هم راستاشدن سازمان با اهداف تعریف شده، پشتیبانی صحیح خطوط تولید اعم از خرید تجهیزات، برنامه ریزی دقیق PM در راستای جلوگیری از توقف فرآیندهای تولید، حفظ کرامت انسانی و ایجاد ارتباط مؤثر درون سازمانی و وحدت عملکرد در تمامی لایه های سازمانی را در كسب نتايج اخير اين شركت بسيار مؤثر دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی