پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاعیه مدارک لازم اجاره خودرو در فرودگاه های تهران

سفر با هواپیما یکی از روش های مرسوم در میان مسافران و گردشگران است. سفر هوایی سریعترین راه برای رسیدن به مقصد مشخص است که به لطف پیشرفت تکنولوژی، ایمن و راحت است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سفر با هواپیما یکی از روش های مرسوم در میان مسافران و گردشگران است. سفر هوایی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۱

سفر با هواپیما یکی از روش های مرسوم در میان مسافران و گردشگران است. سفر هوایی سریعترین راه برای رسیدن به مقصد مشخص است که به لطف پیشرفت تکنولوژی، ایمن و راحت است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سفر با هواپیما یکی از روش های مرسوم در میان مسافران و گردشگران است. سفر هوایی سریعترین راه برای رسیدن به مقصد مشخص است که به لطف پیشرفت تکنولوژی، ایمن و راحت است.

سالانه مسافران و گردشگران زیادی به تهران که پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایران است سفر می کنند که ناگفته نماند این شهر جاذبه های گردشگری،توریستی و تاریخی زیادی دارد.

حال اگر برای مسافرت های کاری، تفریحی و یا به هر دلیلی راهی فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد شدید دیگر نگران وقت و زمان خود برای گرفتن تاکسی و.. نباشید. ناواران این امکان را برای شما فراهم کرده است که به جای استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، مترو، اتوبوس و اتلاف زمان خود، از سرویس های اجاره خودرو در تهران برای گشت و گذار و انجام امور کاری و شخصی خود استفاده کنید.

مزایای کرایه ماشین در فرودگاه

در تهران با اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد می توانید از مزایای ویژه این روش بهره ببرید که در ادامه به بررسی برخی رمزایای آن می پردایم:

  • از مهم ترین مزایا اجاره ماشین در فرودگاه صرفه جویی در زمان است چرا که برای یافتن تاکسی و اتوبوس زمان زیادی تلف خواهد شد. با این روش می توانید از زمان سفر کاری و یا غیر کاری به خوبی استفاده کنید و نگران دسترسی به مکان های مختلف نباشید.
  • با اجاره خودرو رفاه و آرامش بیشتری در مسیرهای پیش رو تجربه می کنید. لازم به ذکر است اگر چند روز قبل از رسیدن وسیله نقلیه رزرو کنید، وسیله نقلیه آماده در فرودگاه منتظر شماست.
  • استفاده از تاکسی برای مقصدهای مختلف، هزینه های زیادی را شامل می شود و مقرون به صرفه نیست اما با اجاره ماشین قیمت ثابت است، به این معنی که به مسافت پیموده شده بستگی ندارد بنابراین می توانید با آرامش خاطر مایل ها و مایل ها را طی کنید.
  • کرایه ماشین فرودگاهی این آزادی را به شما می دهد که ماشین لوکس و مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزید.
  • همچنین در سفر این امکان برای شما وجود دارد که می توانید یک ماشین را برای کل هفته یا حتی بیشتر کرایه کنید و با خیال راحت سفر کنید. وقتی تاکسی فرودگاه رزرو می کنید یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، این امکان وجود ندارد.

محبوب ترین خودروهای اجاره ای در فرودگاه

برای انتخاب بهترین خودرو اجاره ای در فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی باید نکاتی همچون مقاومت و ایمنی خودرو، صندلی راحت و استاندارد، قدرت موتور و امکانات هر یک برا بررسی کنید. ناواران از معتبرترین شرکت اجاره خودرو با مجوز رسمی است که سالانه رضایت و اعتماد مشتریان زیادی را جلب کرده است. این شرکت خودروهای خود را با بهترین قیمت و بدون ضمانت هایی چون سفته و چک ارائه می دهد.

از محبوب ترین خودروهای لوکس می توان به فیدلیتی، سوناتا، سورنتو اشاره کرد. این خودرو ها با طراحی جذاب و ارائه خدماتی چون آینه بغل برقی ، گرم کن آینه بغل، تهویه اتوماتیک، دکمه های کنترلی فرمان، کروز کنترل، استارت دکمه ای، سانروف پانوراما و دنده اتوماتیک محبوبیت زیادی در میان خودرو ها دارد. خودروهارو می توانید در فرودگاه تحویل بگیرید و بعد از به پایان رسیدن کارهای تجاری و یا گشت و گذار، خودرو را در هر محلی که بخواهید از جمله فرودگاه تحویل دهید و با پرواز برگشت به شهر خود بازگردید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو فرودگاه

مدارک اجاره خودرو در فرودگاه های تهران به صورت زیر است:

  • داشتن سن حداقل بیست سال
  • مدارک شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)
  • داشتن گواهینامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار (برای اجاره ماشین با راننده نیازی نیست)
  • پرداخت مبلغی جهت ودیعه نقدی و بازگرداندن آن هنگام عودت خودرو (ودیعه خودرو متناسب به مدل ماشین قیمت متفاوتی خواهد داشت)
  • پرداخت مبلغ کرایه خودرو

لازم به ذکر است به زودی سرویس دهی اجاره خودرو در سایر فرودگاه های ایران راه اندازی می شود و می توانید از خدمات و امکانات فوق العاده که در بالا ذکر شده استفاده کنید.

کلام آخر

اجاره خودرو با توجه به راحتی، لوکس بودن و صرفه جویی در هزینه و ارائه سایر خدماتی که در مقابل تاکسی های فرودگاه یا حمل و نقل عمومی می دهد، اغلب گزینه مناسبی برای مسافرانی است که برای تعطیلات و.. به تهران سفر می کنند. پس لازم است بدانید رزرو اجاره خودرو در فرودگاه با ناوران به راحتی و تنها با چند کلیک امکان پذیر است.

برای اجاره خودرو باید وارد سایت یا اپلیکیشن ناواران وارد شوید. محل دریافت خودرو و مدل خودرو را در بازه زمانی

مشخص شده تعیین کنید و مدارک مورد نیاز را در سایت بارگذاری کرده و مبلغ کرایه را پرداخت کنید. در انتها منتظر باشید خودرو خود را مقابل فرودگاه ببینید و سفری هیجان انگیز و تجربه ای فوق العاده در تهران را تجربه کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها : رپرتاژ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی