پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروسازان بم از محصول جدیدش پرده برداری کرد

BAC X3 محصول جدید خودروسازان بم در بهمن تولید و اردیبهشت ماه به بازار عرضه می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  آیدین خوردوستان مدیر عامل خودروسازان بم در گفت و گو با رسانه با اشاره به تولید و عرضه محصول جدید این مجموعه اظهار کرد: این محصول جدید خودرو X3 پرو است که […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۱

BAC X3 محصول جدید خودروسازان بم در بهمن تولید و اردیبهشت ماه به بازار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

آیدین خوردوستان مدیر عامل خودروسازان بم در گفت و گو با رسانه با اشاره به تولید و عرضه محصول جدید این مجموعه اظهار کرد: این محصول جدید خودرو X3 پرو است که در بهمن ماه تولید آزمایشی آن شروع می شود و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تولید انبوه این خودرو از ابتدای سال 1402 محقق خواهد شد.

وی درباره ی این محصول اضافه کرد: X3 یک کراس اوور کامپکت به حساب می ‌آید و باتوجه به میزان تقاضا در این سگمنت می تواند طرفداران بسیاری داشته باشد. X3 پرو به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر 102 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

BAC X3 خودرویی کم مصرف، دارای استارت دکمه ای و ورود بدون کلید به خودرو ، سیستم مالتی مدیا 8 اینچ ، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند شامل مجموعه ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC خواهد بود.

بر اساس تصاویر منتشر شده از خودرو به نظر می رسد، برند میپل زیر مجموعه جیلی و این خودرو در اصل محصول X3 pro جیلی است و در بازار ایران و چین رقیبی برای جک S3 و ام وی ام X22 پرو به حساب می‌آید.

به گفته مدیرعامل خودروسازان بم این خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان برای اولین بار در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت و در اردیبهشت ماه به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی