پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

كمبود قطعه در نمايندگي‌ها به حداقل رسيده است

مديرعامل سايپايدك گفت: با همكاري خوب شركت‌هاي گروه سایپا و برنامه‌ريزي‌هاي مناسب، كمبود قطعه در شبكه نمايندگي‌ها به حداقل رسيده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سعيد عليزاده در جمع مديران نمايندگي‌هاي سايپا در استان هاي آذربايجان شرقي و غربي با بيان اين مطلب و با اشاره به رشد فروش قطعات يدكي سايپايدك در […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۱ دی ۱۴۰۱

مديرعامل سايپايدك گفت: با همكاري خوب شركت‌هاي گروه سایپا و برنامه‌ريزي‌هاي مناسب، كمبود قطعه در شبكه نمايندگي‌ها به حداقل رسيده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سعيد عليزاده در جمع مديران نمايندگي‌هاي سايپا در استان هاي آذربايجان شرقي و غربي با بيان اين مطلب و با اشاره به رشد فروش قطعات يدكي سايپايدك در دو ماه گذشته، گفت: هر تغييري يك نگاه جديد به حل مسائل و مشكلات در بر دارد و با توجه به ظرفيت سايپايدك در رشد روز افزون كيفيت خدمات و همچنين گسترش سهم بازار، توانستيم اهداف پيش بيني شده در دو ماه گذشته را محقق كنيم.

او افزود: به همين منظور در جهت فروش مناسب در شبكه نمايندگي‌ها اصلاح فرآيندها براي رشد فروش قطعات يدكي آغاز شده تا رضايت مشتري در حد مطلوب افزايش يابد.

مديرعامل سايپايدك با بيان اينكه انگيزه لازم در سازمان خدمات پس از فروش سايپا براي رشد و تغيير به وجود آمده است، گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته كمبود قطعه در شبكه نمايندگي‌ها به حداقل رسيده و شركت‌هاي گروه نيز همكاري خوبي در اين زمينه داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی