پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

RS رنو به ایستگاه آخر رسید / معرفی رنو مگان RS ULtime 2023

تاریخ انقضا سری RS رنو به سر رسید و این شرکت قصد دارد تا با معرفی رنو مگان RS Ultime 2023 با این سری خداجافظی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت رنو قصد دارد آخرین محصول از سری RS یا رنو اسپرت را این هفته و در جریان نمایشگاه خودرو توکیو 2023، به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ دی ۱۴۰۱

تاریخ انقضا سری RS رنو به سر رسید و این شرکت قصد دارد تا با معرفی رنو مگان RS Ultime 2023 با این سری خداجافظی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت رنو قصد دارد آخرین محصول از سری RS یا رنو اسپرت را این هفته و در جریان نمایشگاه خودرو توکیو 2023، به مخاطبان معرفی کند.

درواقع با معرفی رنو مگان RS Ultime 2023، سری RS به پایان راه می‌رسد و محصولات اسپرت این برند در آینده تحت نام آلپین عرضه خواهند شد.

بدنه رنو مگان RS Ultime با یکی از رنگ‌های مشکی Star، سفید صدفی، زرد Sirius و نارنجی Tonic تزئین می‌شود، درحالی‌که نقوش گرافیکی به رنگ مشکی مات، روی کاپوت، سقف، سپر عقب و درها و گلگیرهای جلو قابل مشاهده است. سایر اجزای مشکی شامل دستگیره درها، آینه­‌های جانبی، حاشیه شیشه­‌های جانبی، دیفیوزر، نشان‌ها و رینگ‌ها، تضاد بصری زیبایی ایجاد می­‌کند.

در مقایسه با نسخه استاندارد رنو مگان، عرض بدنه RS Ultime در جلو و عقب به میزان 60 و 45 میلی‌متر افزایش یافته و خروجی اگزوز هم از میانه عقب بیرون زده است. رینگ‌های 19 اینچی Fuji Light در کنار تایرهای سفارشی Potenza S007 ساخت بریجستون و ترمزهای برمبو با کالیپرهای قرمز قرار گرفته است. علاوه‌براین یک کاور مخصوص برای حفاظت از آخرین محصول RS پیش‌­بینی شده است، که با پرداخت مبلغ اضاف، به خریدار تحویل می­‌شود.

با ورود به فضای کابین مگان RS Ultime با صندلی‌های اسپرت ریکارو با روکش آلکانترا به رنگ مشکی تیتانیوم و نشان RS و همچنین پلاک فلزی روی کنسول میانی با امضای راننده مشهور مسابقات یعنی لارنت هورگون، مواجه هستیم.

در کامل‌ترین نسخه، رنو مگان RS Ultime به صفحه 10 اینچی پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر مرکزی 9.3 اینچی و سیستم صوتی با بلندگوهای ساخت Bose مجهز شده است و سانروف و نمایشگر هداپ را نیز می‌­توان سفارش داد.

رنو مگان آر اِس اولتایم 2023 به پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ بنزین­‌سوز با 300 اسب‌­بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که در آلپاین A110 هم نصب می­‌شود. در تصاویر رسمی، هردو گیربکس دنده‌­ای و اتوماتیک قابل مشاهده است، اما مشتریان اروپایی تنها امکان انتخاب نمونه اتوماتیک را دارند.

شاسی Cup با قابلیت کاهش ارتفاع، فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب و دیفرانسیل پیچشی مکانیکی، از دیگر ویژگی‌های فنی این خودرو به شمار می‌آید.

برای ادای احترام به سال تاسیس رنو اسپرت، تنها 1976 دستگاه از رنو مگان RS Ultime تولید خواهد شد، تا این خودرو را به گزینه­‌ای جذاب برای مجموعه‌داران بدل کند. فروش هاچ‌بک داغ رنو از بهار 2023 آغاز می‌­شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی