پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

این شما و این مرسدس بنز CLA مدل 2024

مرسدس بنز به تازگی از محصول CLA خود مدل 2024 پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مرسدس بنز CLA مدل 2024 با تغییراتی در ظاهر، فناوری و پیشرانه در هر دو نسخه سدان و شوتینگ بریک، رونمایی شده است. مرسدس بنز CLA250 مدل 2024 در دو نسخه دیفرانسیل-جلو و چهار چرخ محرک […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱ بهمن ۱۴۰۱

مرسدس بنز به تازگی از محصول CLA خود مدل 2024 پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مرسدس بنز CLA مدل 2024 با تغییراتی در ظاهر، فناوری و پیشرانه در هر دو نسخه سدان و شوتینگ بریک، رونمایی شده است.

مرسدس بنز CLA250 مدل 2024 در دو نسخه دیفرانسیل-جلو و چهار چرخ محرک به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده است، که 221 اسب‌بخار قدرت تولید می­‌کند. موتور برقی 48 ولتی هم در هنگام شروع به کار پیشرانه، 13 اسب­‌بخار اضافه را در اختیار آن قرار می­‌دهد.

همچون مرسدس بنز CLA شوتینگ بریک، در نسخه سدان هم چراغ‌های LED پرفورمنس با گرافیک متفاوت به صورت استاندارد نصب شده است، درحالی‌که دو طیف از رنگ آبی به نام‌های Hyper و Spectral به رنگ‌های قابل سفارش اضافه شده است. رینگ‌های 17 اینچی به صورت استاندارد نصب می‌شود، درحالی‌که سه طرح متفاوت تا سایز 19 اینچ هم قابل انتخاب است.

در فضای کابین با دو نمایشگر 10.25 اینچی، رابط کاربری MBUX با تنظیم در سه حالت کلاسیک، اسپرت و باوقار، فرمان با روکش چرم ناپا و گرمکن (سفارشی)، قابلیت انتخاب تریم در سه فیبرکربن مصنوعی، چوب قهوه‌­ای یا پارچه میکروفایبر قهوه‌­ای و سیستم صوتی برمستر با عملکرد دالبی (سفارشی)، مواجه هستیم.

پکیج پارکینگ با دوربین 360 درجه به صورت استاندارد نصب شده است، درحالی‌که پکیج دستیار راننده با قابلیت کنترل فرمان در سامانه حرکت بین خطوط، به صورت سفارشی ارائه می­‌شود.

در نسخه AMG از CLA35 و CLA45 S هم گرافیک چراغ‌های جلو و عقب و جلوپنجره مورد بازنگری قرار گرفته است و با سفارش پکیج آیرودینامیک پلاس، یک باله ثابت به انتهای بدنه اضافه می­‌شود.

در فضای کابین نسخه AMG، روکش خاکستری Sage و مشکی یا چرم مشکی و قرمز را می­‌توان سفارش داد. فرمان دو شاخه و تریم چوب قهوه‌­ای هم قابل انتخاب است.

خروجی پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ در مرسدس بنز CLA35 و CLA45 S به ترتیب 302 اسب­‌بخار و 400 نیوتن‌متر و 416 اسب­‌بخار و 500 نیوتن‌متر اعلام شده است، که از طریق گیربکس 8 سرعته دوکلاچه و سامانه چهارچرخ محرک به هر دو محور منتقل می­‌شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت هر دو مدل 4 ثانیه اعلام شده است.

مرسدس بنز CLA مدل 2024 از اواخر سال جاری در ایالات متحده به فروش می­‌رسد. از قیمت این خودرو فعلا اطلاعی در دسترس نیست.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی