پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش 13 درصدی تولید خودرو

طبق بررسی آمار وضعیت تولید، نشان می دهد که تولید انواع خودرو سواری، وانت، اتوبوس، مینی بوس و ون طی 9 نخست سال جاری 13 درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  براساس این گزارش در زمینه تولیدات انواع سواری، وانت‌، اتوبوس، مینی‌بوس و ون با افزایش تولید مواجه بوده‌ایم به‌طوری که […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۱

طبق بررسی آمار وضعیت تولید، نشان می دهد که تولید انواع خودرو سواری، وانت، اتوبوس، مینی بوس و ون طی 9 نخست سال جاری 13 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

براساس این گزارش در زمینه تولیدات انواع سواری، وانت‌، اتوبوس، مینی‌بوس و ون با افزایش تولید مواجه بوده‌ایم به‌طوری که در 9 ماهه ابتدای سال گذشته 670 هزار دستگاه انواع سواری تولید شده بود که در 9 ماهه امسال تولیدات انواع سواری به 760 هزار دستگاه افزایش یافته است که بر این اساس تولید انواع سواری در 9 ماهه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

تولید انواع اتوبوس، مینی‌بوس و ون نیز در 9 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 157 درصد رشد داشته است.

تولید وانت نیز در 9 ماهه ابتدای امسال بیش از 88 هزار دستگاه بوده است که نسبت به تولید آن در سال گذشته که 57 هزار دستگاه بوده , در مجموع 54 درصد رشد داشته است.

بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید تراکتور از 16 هزار دستگاه در 9 ماهه سال 1400 به 17 هزار دستگاه در 9 ماهه امسال رسیده است که در زمینه تولید تراکتور نیز 4 درصد رشد داشته‌ایم.

تولید لاستیک خودرو در 9 ماهه 1401 نسبت به 9 ماهه 1400 در مجموع یک درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی