پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاز ژاپنی وارد اروپا می شود/ معرفی محصول جدید هوندا

پس از پرده هوندا از محصول هوندا فیت خود در ژاپن، نوبت به هوندا جاز رسید تا برای میدان اروپا آماده شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  بعد از رونمایی فیس‌لیفت هوندا فیت در ژاپن، هوندا به‌روزرسانی مشابهی را روی جاز – Jazz- مدل 2023 برای بازار اروپا تدارک دید. این تغییرات شامل به‌روزرسانی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ بهمن ۱۴۰۱

پس از پرده هوندا از محصول هوندا فیت خود در ژاپن، نوبت به هوندا جاز رسید تا برای میدان اروپا آماده شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

بعد از رونمایی فیس‌لیفت هوندا فیت در ژاپن، هوندا به‌روزرسانی مشابهی را روی جاز – Jazz- مدل 2023 برای بازار اروپا تدارک دید. این تغییرات شامل به‌روزرسانی ملایم در طراحی بیرونی، پیشرانه هیبریدی قدرتمندتر و اضافه شدن تریم جدید Advance Sport در کنار نسخه معمولی و نسخه Crosstar جاز می‌شود.

هوندا Jazz e:HEV Advance Sport جدید با مشخصات هوندا Fit e:HEV RS عرضه‌شده در بازار ژاپن یکسان به نظر می‌رسد. البته تغییرات نسبت به جاز معمولی بیشتر روی سپر جلو و نواحی مشکی بزرگ در اطراف ورودی‌های بزرگ هوا و بی‌تردید جلوپنجره لانه زنبوری دیده می‌شود. البته در ویرایش اروپایی رکاب‌های جانبی و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی با تریم 5 پره دوبل نیز برای اولین‌بار روی این ژاپنی ریزاندام قرار گرفته‌اند.

هوندا جاز جدید با ظاهری اسپرت‌تر در رنگ خاکتسری همراه با آینه‌های مشکی براق هم قابل سفارش است. مدل بعدی جاز e:HEV Crosstar است، که به لطف تغییرات در جلوپنجره و قسمت پایینی بدنه، حالا ظاهری خشن‌تر پیدا کرده. هم‌چنین رنگ آبی Fjord Mist هم به‌عنوان زمینه اصلی رنگ بدنه جذابیتی دوچندان به آن بخشیده است. بنا به دلایلی هوندا فقط تصاویر تیپ‌های ادونس اسپرت و کراس‌استار را نشان داده است. البته از قبل می‌دانستیم که‌تریم الگانس نیز کمی به‌روزرسانی شده‌اند.

این خودروساز قصد دارد جلوپنجره خودروهای جدیدش برجسته‌تر و چراغ‌های جلویی نیز تیره‌تر باشد. در همین راستا بوده که سپرها نیز کمی حجیم‌تر شده‌اند.

تغییرات داخلی برای تیپ کراس‌استار فقط محدود به گزینه‌های جدید رنگی، تزئینات اصلاح شده و تغییر روکش صندلی‌ها می‌شود. در حالی که ادونس اسپرت دارای روکش چرم مصنوعی، فرمان سه پره اسپرت با دوخت متضاد زرد است. هم‌چنین یک نمایشگر 7 اینچی برای صفحه دیجیتال پشت فرمان و یک نمایشگر 9 اینچی برای صفحه دیجیتال اطلاعات و سرگرمی درون کابین تعبیه شده است.

برخلاف نسخه عرضه‌شده در ژاپن که فقط با پیشرانه بنزینی بود، جاز جدید در اروپا فقط به صورت هیبریدی عرضه می‌شود. خروجی این مدل 121 اسب‌بخار قدرت با 253 نیوتن‌متر گشتاور است، که 13 اسب‌بخار بیشتر از مدل قبلی است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی