پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

واگذاری خودرو به ایثارگران براساس اولویت بندی است

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید امور ایثارگران بیان کرد: با توجه محدودیت در تعداد خودروها، واگذاری خودرو به ایثارگران براساس اولویت‌بندی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  محمود پاکدل بیان کرد: به استناد مصوبه مجلس شورای اسلامی به جانبازان و آزادگان 25 درصد به بالا پنج میلیون و 600 هزار تومان و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۹ بهمن ۱۴۰۱

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید امور ایثارگران بیان کرد: با توجه محدودیت در تعداد خودروها، واگذاری خودرو به ایثارگران براساس اولویت‌بندی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

محمود پاکدل بیان کرد: به استناد مصوبه مجلس شورای اسلامی به جانبازان و آزادگان 25 درصد به بالا پنج میلیون و 600 هزار تومان و به جانبازان و آزادگان زیر 25 درصد چهار میلیون و 500 هزارتومان کمک معیشت از سوی بنیاد شهید پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه 25 درصد از کمک معیشت بگیران جانبازان 25 درصد به بالا هستند، افزود: 92 هزار نفر از جانبازان و آزادگان از کار افتاده کلی هستند که از بنیاد شهید حقوق حالت اشتغال با میانگین 9 میلیون و 500 هزار تومان دریافت می کنند.

پاکدل گفت: معمولا جانبازان 50 درصد به بالا، جانبازان شیمیایی، جانبازان اعصاب و روان، جانبازان دارای مشکلات جسمی و حرکتی و بیماران صعب العلاج نیز که براساس رای کمیسیون پزشکی نیاز به پرستار داشته باشند حق پرستاری دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه 63 هزار نفر از جانبازان و آزادگان علاوه بر حقوق یا کمک معیشت حق پرستاری دریافت می‌کنند، افزود: حق پرستاری معادل حداقل حقوق مصوب شورای عالی کار است که امسال براساس مصوبه باید با افزایش 57 درصدی به حدود 4 میلیون و 200 هزار تومان می رسید اما به دلیل کمبود منابع ما از مرداد ماه امسال توانستیم حق پرستاری را 38 درصد افزایش دهیم و اکنون به سه میلیون و 650 هزار تومان حق پرستاری پرداخت می شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید امور ایثارگران در خصوص واگذاری خودرو به ایثارگران نیز گفت: بیش از 200 هزار ایثارگر واجد شرایط قانونی برای دریافت خودرو هستند اما در قانون بودجه امسال فقط واگذاری 10 هزار خودرو برای آنها پیش بینی شده است.

پاکدل تاکید کرد: اولویت بندی برای واگذاری خودرو بین متقاضیان در دستور کار کمیسیون فرعی اقتصاد دولت قرار دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی