پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل سوم هیوندای i30

شرکت هیوندای سخت در حال تست نسل سوم i30 هاچ بک کامپکت خود بوده که اواخر سال جاری آن را معرفی می کند. یک سال قبل هیوندای فیس لیفت نسل دوم i30 را روانه بازار نمود و حال نوبت به نسل سوم این خودرو رسیده است. باتوجه به تصاویر متاسفانه اتومبیل بشدت استتار شده و […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۴

شرکت هیوندای سخت در حال تست نسل سوم i30 هاچ بک کامپکت خود بوده که اواخر سال جاری آن را معرفی می کند. یک سال قبل هیوندای فیس لیفت نسل دوم i30 را روانه بازار نمود و حال نوبت به نسل سوم این خودرو رسیده است.

باتوجه به تصاویر متاسفانه اتومبیل بشدت استتار شده و در مناطق برفی و دمای -22 درجه فارنهایت مورد آزمایش قرار گرفته است. نسل سوم هیوندای i30 می تواند رقیب جدی برای فورد فوکوس و فولکس واگن گلف باشد.

اگر بخواهیم باتوجه به ظاهر استتار شده هیوندای i30 به ویژگی های آن اشاره داشته باشیم باید بگوییم این اتومبیل از مدل فعلی بزرگترست. همچنین طراحی جلوی آن به نظر می رسد برگرفته از جنسیس G90 تازه معرفی شده باشد. جلوپنجره مشبک گسترده تر، چراغ های جلوی صاف و صیقلی و چراغ‌های عقبی با انحنای کم از ویژگی های نسل سوم هیوندای i30 به شمار می روند.

هیوندای احتمالا برای این مدل چندین موتور در نظر گرفته که از جمله آن موتور سه سیلندر توربوشارژ 1.0 لیتری و موتورهای بنزینی و دیزلی 1.6 لیتری توربوشارژ خواهد بود.

براساس گزارش مدل با عملکرد بالای N این خودرو نیز در کار خواهد بود که به موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با سیستم چهار چرخ محرک مجهزست. گفته می‌شود این مدل خروجی 300 اسب بخاری و 283 پوند فوت گشتاوری خواهد داشت.

نسل سوم هیوندای i3 در نمایشگاه پاریس ماه اکتبر رونمایی خواهد شد و جالب است که مشاهده کنیم آیا مدل N معرفی می شود یا خیر. همچنین انتظار می رود نسل سوم کیا CEED به عنوان یک مدل خواهر برای هیوندای i3 در نیمه نخست سال 2017 رونمایی شود.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی