پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پوشاک لاکچری زمستانی میباخ

میباخ بپوشید ! / پوشاک زمستانی لاکچری میباخ

تصور کنید که مالک یک میباخ هستید و دوست دارید که همه جوره خاص و متفاوت باشید. اما وقتی می بینید که مالکین پورشه، پوشاک همان برند را بر تن دارند، ناراحت می شوید که شما سوار بر میباخ چرا نباید پوشاک این برند لاکچری را بر تن داشته باشید! در اینجاست که میباخ به […]

سامیار راشد
چهارشنبه - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

تصور کنید که مالک یک میباخ هستید و دوست دارید که همه جوره خاص و متفاوت باشید. اما وقتی می بینید که مالکین پورشه، پوشاک همان برند را بر تن دارند، ناراحت می شوید که شما سوار بر میباخ چرا نباید پوشاک این برند لاکچری را بر تن داشته باشید! در اینجاست که میباخ به فکر افتاده و لاین پوشاک خود را معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

میباخ به تازگی از لاین پوشاک لاکچری خود رونمایی کرده که هدف آن عاشقان دنیای مُد و جوانان است. پوشاک میباخ شامل انواع کاپشن و البسه زمستانی می شود که برای مردان و زنان طراحی شده است. اولین سری از محصولات پوشیدنی میباخ شامل کاپشن، کت چرم، هودی، جلیقه و سایر انواع لباس های زمستانی می شود که از M تا XXXL سایزبندی می شود. یکی از جذابیت های این پوشاک، نقش بستن لوگو میباخ در آستر داخلی برخی از کارهاست که لوکس بودن را فریاد می زند.

پوشاکی که برند میباخ را به یدک بکشد جای تعجب ندارد که قیمت آن نیز در حد و اندازه یک میباخ باشد. یک هودی معمولی میباخ 490 دلار (حدود 22 میلیون تومان با احتساب دلار 45 هزار تومانی) قیمت دارد یا معمولی ترین ژاکت آن با قیمت 690 دلار (حدود 31 میلیون تومان) به فروش می رسد.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی