پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورای-رقابت

شورای رقابت دستور العمل تنظیم بازار خودرو را اعلام کرد + سند

دستورالعمل جدید شورای رقابت به تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ باعنوان ” دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری” منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  چندی پیش در اقدامی قریب الوقوع با مصوبه شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری خودرو با چالش تکراری و زیان ساز رو به رو شد. لازم به ذکر است که […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

دستورالعمل جدید شورای رقابت به تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ باعنوان ” دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری” منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

چندی پیش در اقدامی قریب الوقوع با مصوبه شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری خودرو با چالش تکراری و زیان ساز رو به رو شد. لازم به ذکر است که در آن مقطع شورای رقابت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد “با توجه به منقضی شدن مدت زمان شصت و سومین مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی مورخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰، در خصوص تنظیم بازار خودرو، دستورالعمل تشکیل “کارگروه تخصصی خودرو” توسط شورای رقابت به تصویب رسید.”

بیشتر بخوانید: زیان ساز مثل قیمت گذاری دستوری

با توجه به مورد یاد شده عملا شورای رقابت به به تعیین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو ورود پیدا کرده است و دستورالعمل بازار خودرو که شامل تنظیم قیمت، مقدار و شرایط دسترسی آن است، توسط “کارگروه تخصصی خودرو” تدوین می‌شود، البته مدیر روابط عمومی شورای رقابت بلافاصله پس از اعلام این خبر گفتگو کرد و گفت، شورای رقابت خودرو را قیمت‌گذاری نخواهد کرد و صرفاً دستورالعمل را تدوین می‌کند و اجرای آن با دولت است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی