پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا نیرو: خودرو بانوان سال 2023

تعداد شصت و سه ژورنالیست از 43 کشور دنیا گردهم آمدند تا از میان 59 خودرو کاندید شده برای خودرو سال بانوان، یکی را انتخاب کنند و در روز بین المللی زن، نتیجه نهایی اعلام شد. کیا نیرو در میان 59 خودرو کاندید شده توانست عنوان خودرو سال 2023 بانوان را به خودش اختصاص دهد. […]

سامیار راشد
جمعه - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تعداد شصت و سه ژورنالیست از 43 کشور دنیا گردهم آمدند تا از میان 59 خودرو کاندید شده برای خودرو سال بانوان، یکی را انتخاب کنند و در روز بین المللی زن، نتیجه نهایی اعلام شد. کیا نیرو در میان 59 خودرو کاندید شده توانست عنوان خودرو سال 2023 بانوان را به خودش اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

کیا نیرو در این رقابت، رقبای سرسختی از سراسر دنیا داشت که به شرح زیر هستند:

» خودرو شهری بانوان 2023: کیا نیرو

» خودرو پرفورمنس بانوان 2023: آئودی RS3

» شاسی بلند کوچک بانوان 2023: جیپ اَوِنجِرز

» شاسی بلند متوسط بانوان 2023: نیسان X-Trail

» پیکاپ بانوان 2023: فورد رنجر

 رییس هیئت ژوری درباره انتخاب کیا نیرو به عنوان برنده امسال اذعان دارد که انتخاب خودرو برتر بانوان 2023 کار بسیار دشواری بود چراکه همه شرکت کنندگان از همه نظر عالی بودند. به عقیده وی تمامی شرکت کنندگان امسال، ارزش برنده شدن را داشتند.

اما برتری کیا نیرو دلایل مختلفی داشت. ژورنالیست آمریکایی مدعی است که نیرو، یک پکیج کامل را ارائه می کند و داور دیگری از بلژیک اذعان دارد که نیرو دائمأ وی تحت تأثیر قرار می دهد. یک ژورنالیست هندی نیز بر این باور است که نیرو، تمام نیاز خریدار را در پکیجی کوچک و اقتصادی به او هدیه می دهد.

کیا نیرو با ظاهر جذابی که دارد، از کیفیت متریال و ساخت خوبی نیز برخوردار است و از کابین زیبا و جاداری نیز بهره می برد که در این بازه قیمتی به امکانات و تجهیزات قابل قبولی نیز مجهز است.

بد نیست بدانید که سال گذشته، پژو 308 توانست عنوان خودرو سال بانوان را به خودش اختصاص دهد.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی