پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منصوری فراری SF90 اسپایدر: طوفان آسمانی

بازهم شاهد یک کیت بدنه تمام عیار دیگر از منصور هستیم، اینبار برای فراری SF90 اسپایدر. منصوری فراری SF90 اسپایدر نام فاخری هم دارد: Tempesta Celeste به معنای طوفان آسمانی. منصوری فقط برنامه تولید سه دستگاه از این کیت بدنه را دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  این کیت بدنه، SF90 اسپایدر را به […]

سامیار راشد
جمعه - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بازهم شاهد یک کیت بدنه تمام عیار دیگر از منصور هستیم، اینبار برای فراری SF90 اسپایدر. منصوری فراری SF90 اسپایدر نام فاخری هم دارد: Tempesta Celeste به معنای طوفان آسمانی. منصوری فقط برنامه تولید سه دستگاه از این کیت بدنه را دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

این کیت بدنه، SF90 اسپایدر را به موجود کاملأ جدیدی تبدیل کرده است. سپر کاملأ جدید در جلو با تزیینات فیبر کربنی روی کاپوت و خروجی های هوای روی گلگیرهای جلو، چهره خشن تری از SF90 را ارائه می دهد.

رکاب جانبی فیبر کربنی، رینگ های جدید طراحی خود منصوری و قاب فیبر کربنی آینه ها، نمای جانبی را جذاب تر کرده است اما عمده تغییرات را باید در نمای عقب جستجو کرد که باعث شده تا SF90 شباهت غیر قابل انکاری را با فراری FXX پیدا کند.

یک باله بزرگ فیبر کربنی در وسط همراه با دو باله کوچکتر در طرفین، چهار خروجی اگزوز بزرگ در وسط، دیفیوزر عظیم الجثه و خروجی های هوای بزرگ طرفین سپر، تعریف جدیدی از نمای عقب SF90 اسپایدر را مطرح می کند و کاملأ متمایز است. به جز بخش های اندکی از کابین که با فیبرکربن ساخته شده، سایر کابین با چرم آبی کمرنگ پوشیده شده است تا به نوعی یادآور نام Tempesta Celeste نیز باشد.

منصوری با تغییراتی جزئی بر روی موتور بنزینی این ابرخودرو هیبریدی، توان خروجی آنرا به 980 اسب بخار و 980 نیوتون متر افزایش داده که حالا در کنار سه موتور الکتریکی می تواند 1100 اسب بخار نیرو را تولید کند. شتاب صفر تا صد آن نیز 2.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن، 355 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی