پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شکسته شدن رکورد تولید سالیانه سایپاپرس در پنج سال اخیر

سایپاپرس از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه توانست با تولید ۱۸ میلیون قطعه پرسی، برشکاری و مجموعه، رکود تولید سالیانه خود در طول ۵ سال اخیر را بشکند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  ابراهیم قلی‌پور، مدیرعامل سایپاپرس با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا مبنی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

سایپاپرس از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه توانست با تولید ۱۸ میلیون قطعه پرسی، برشکاری و مجموعه، رکود تولید سالیانه خود در طول ۵ سال اخیر را بشکند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

ابراهیم قلی‌پور، مدیرعامل سایپاپرس با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و اجرای برنامه‌های متعدد بهبود، شرکت سایپاپرس با تلاش تمامی کارکنان خود و استفاده حداکثری از ظرفیت تجهیزات تولیدی، توانست از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه با تولید ۱۸ میلیون قطعه از انواع قطعه پرسی، برشکاری و مجموعه رکورد تولید پنج سال اخیر خود را جابجا کند.

مدیرعامل سایپاپرس افزود: این رکورد تولید به میزان ۶ میلیون قطعه در خطوط پرسکاری، ۱۰ میلیون ورق در خطوط برشکاری و ۲ میلیون مجموعه در خطوط مجموعه‌سازی به ثبت رسیده است.

قلی‌پور تصریح کرد: امیدوارم با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده و افزایش بهره‌وری، شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقای کیفیت در راستای تحقق مأموریت‌ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا باشیم و این امر با تلاش خانواده بزرگ سایپاپرس، محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی